Anadolu meslek lisesindeyim ve ortam çok kötü. Derslere nasıl odaklanırım?

Liseye gidiyorum şu an bir Anadolu meslek lisesinde okuyorum devlet okulu ortamı da kötü serseri dolu sınıftakiler de çok egolu insanlar ders bile dinletmiyorlar sürekli dersleri bölüyorlar sabote ediyorlar ya da sürekli her derste kavga ediyorlar dersi bölmek için bu sefer öğretmenler ders anlatamıyor zaten haftada 14 saat mesleki ders işliyoruz diğer dersleri daha iz işliyoruz meslek lisesi olduğu için aileme de söyleyemiyorum çünkü babam çok sinirli biri biliyorum söylesem gelir orada kavga eder hatta o sınıftaki dersi bölen çocukları bile gelip dövebilir bu yüzden söyleyemedim sınıf öğretmenine söylüyorum oda her seferinde sınıfı uyarıyor ama yine aynı tas aynı hamam değişen bir şey yok ailemin de benden beklentileri yüksek benim okuyup iyi bir bölüm ve iyi bir üniversite kazanmamı istiyorlar bende istiyorum ama bu ortamda çalışamıyorum çalışmama engel oluyorlar sürekli dersleri bölüyorlar sabote ediyorlar sürekli derslerde konuşuyorlar odaklanamıyorum derslere lise LGS puanım düşük 237 puan almıştım Lgs den iyi bir lisede çıkmıyor bana hep böyle kötü meslek liseleri çıkıyor. Ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Artık o okula gitmek istemiyorum bugün de okula gitmedim sabah evden çıktım ailem beni gönderi ama gitmedim şu an bir parkta oturuyorum gitmek istemiyorum
Anadolu meslek lisesindeyim ve ortam çok kötü. Derslere nasıl odaklanırım?
Cevapla