Üniversitede bölüm derslerinde sıkıntı yaşıyorum, ne yapmalıyım?

Gastronomi okuyorum mutfak derslerinde ikişer grup olmamız gerekiyor ben de ilk iki hafta okula gelmemiştim sonra geldiğimde hocaya sordum kiminle grup olabilirim dedim o da engelli değil de konuşmasında sıkıntı olan konuşması zor anlaşılan biriyle grup olmamı söyledi ben de o da hamur makinesinin nasil çalıştığını bilmiyoruz kaç hafta geçti hala diğerlerine göre yavaş kalıyoruz. Ne yapmalıyım? Yavaş kalmamak için bir tavsiye verebilir misiniz?

Geçen haftada kalıbın kapağını bulamadım diye hoca Mutfagi niye gezmiyorsun böyle devam edersen seni dersten bırakırım dedi.

Gerçekten beni dersten bırakır mı?

Üniversitede bölüm derslerinde sıkıntı yaşıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla