Okulu ve sınıfımı bu kadar nefret ederken kafamı derslere nasıl vereceğim?

Okuldan nefreeet ediyorum bu senemi yıllarca unutacağımı düşünmüyorum öyle bi sınıftayım ki aslında çok sosyal biriyimdir gayet konuşkanımdır ama sınıfındakileri o kadar sevmiyorum ki size bunu anlatamam o yüzden kimseyle sahte samimiyet kuramam 15 tatilde bile okul aklıma geldikçe uykumdan kalkıyorum bugün 3 de kalktım 4e kadar düşündüm durdum bu sebeple ders de çalışamıyorum sırf okulun üstümde bıraktığı etki yüzünden mezuna kalacağım bunu biliyorum. Kafamı derslere veremiyorum çok zor bi süreçteyim aslında 4 ayım kaldı ama nasıl dayanıcam bilmiyorum 6 aydır okula gidip geliyorum şaka gibi sadece okulda 1 tane kız arkadaşım var o da sanki okulda her gün birlikteyiz diye benden bıkmış gibi

Okulu ve sınıfımı bu kadar nefret ederken kafamı derslere nasıl vereceğim?
Cevapla