Derslerden bıktığım icin agliyorum diye neden deli oluyorum?

Bir çok dersin altindan kalkmaya çalışıyorum yabanci dil sayisal dersler vs ve yoruldum biktim ağlamaya basladim cok garipmis gibi yargilandim ne kadar sacma herkesin dolum noktasi vardir sonuçta haksizmiyim gunde 10 saatim derslere gidiyor kendime ayirdigim 1 2 saat ve bu zoruma gidiyor
Derslerden bıktığım icin agliyorum diye neden deli oluyorum?
Cevapla