Patronum beni̇m hiç atak olmadığımı söyledi̇. Ne yapmalıyım?

Bi zincir marketin bölümünde çalışıyorum ve ordaki bölüm başı bana hiç atak olmadığımı ve yavaş olduğumu söyledi. Bir de bazen yanlış anlıyorum veya geç anlıyorum. Bu iş benim için çok önemli ve ne yapmalıyım? Bölümdeki bazı insanlar da çok sıkıntılı yani kötü iş arkadaşları.

Patronum beni̇m hiç atak olmadığımı söyledi̇. Ne yapmalıyım?
Cevapla