İşi erken bitiriyorum diye daha fazla çalışmam gerekir mi?

Homeoffice çalışıyorum. Normalde iş 4-5 saat sürecek bir şey ben 3 saatte bitiriyorum. Başta anlaşma günlük 15 tasarım şeklindeydi benden önceki çalışan da öyle çalışıyormuş. Hızlıyım diye benden 20-25 istiyorlar. Aylık 200 dolar alıyorum 3650 ediyor, haftasonu çalışmıyorum. Ne demeliyim?

İşi erken bitiriyorum diye daha fazla çalışmam gerekir mi?
Cevapla