Yks ye çalışmaya tam başlamadım çok mu geç kaldım?

Daha 7.5 ay var çalıştım tyt ilk konular tamam ama ilerletmedim aklım daha yeni başıma geldi ve ben sayısal öğrencisiyim toparliyabilir miyim
Yks ye çalışmaya tam başlamadım çok mu geç kaldım?
Cevapla