Gönüllü çalışmak için mesaj attım ve görüldü yaptı sizce haksız mıyım?

Normalde aynı sınıftaydık benim sorunlar ailevi olunca okulu bıraktım. 4 yıl geç mezun olucam. Arkadaşım bitirmis klinik acmis benim 1 yılım var daha. Neyse 1 yılım boş gönüllü çalışmak için mesaj ettim kendimi tanıttım. Görüldü yaptı 12 saat boyunca. Sizce fazla mi tepki gösterdim

Gönüllü çalışmak için mesaj attım ve görüldü yaptı sizce haksız mıyım?
Gönüllü çalışmak için mesaj attım ve görüldü yaptı sizce haksız mıyım?
Gönüllü çalışmak için mesaj attım ve görüldü yaptı sizce haksız mıyım?
Gönüllü çalışmak için mesaj attım ve görüldü yaptı sizce haksız mıyım?
Gönüllü çalışmak için mesaj attım ve görüldü yaptı sizce haksız mıyım?
Cevapla