Yanıma Stajyer öğrenci vermişler. Şunları yap falan dedim. Emrivaki mi oldu? Benim hakkımda kötü düşünmüş müdür?

Çocuk çünkü çok yavaş çalışıyor bizim de hızlı olmamız gerekiyor bende çok yardım ediyorum o staj görüyor öğrenmesi gerekiyor işte bende bir 3 kez bunları yap dedim benim hakkımda kötü düşünceye sahip girmiş mıdır 😂 abi hiç konuşmuyor sıkıldım neyse özgüven toplayıp ben birşeyler dedikçe konuşmaya başladı. Benden de küçük olduğunu öğrendim.

Yanıma Stajyer öğrenci vermişler. Şunları yap falan dedim. Emrivaki mi oldu? Benim hakkımda kötü düşünmüş müdür?

#Moldovyapapatya

Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Yanıma Stajyer öğrenci vermişler. Şunları yap falan dedim. Emrivaki mi oldu? Benim hakkımda kötü düşünmüş müdür?
Yanıma Stajyer öğrenci vermişler. Şunları yap falan dedim. Emrivaki mi oldu? Benim hakkımda kötü düşünmüş müdür?
Cevapla