Ders çalışmaktan vazgeçtiğim an pes etmemek için aklıma ne getirmeliyim?

Merhaba arkadaslar. Mezuna kaldım aşırı zorlu bir süreç geçirdim hayat beni en dibe çekti. Ama o kadar belanın arasından allahım hiçbir baltaya sap olamadım diye ağladım. Girdim bi fabrikaya gerçek hayatı gördüm ibretlik resmen 2 gün zor dayandım çıktım. Ben böyle bir hayat süremem dedim. Ya böyle bir iş yapıcam ya evlenicem ikiside bana göre değilmiş anladim bir kere daha. Ders masam bile yok hayatım boyunca hep yatakta veya mutfak masasında ders yaptım. En önemlisi bilgisayarım yok. Telefonum eski model video izlersem her gün böyle pek dayanacağını sanmıyorum ama idare edeceğim. Düşündüm ki renkli defterler çeşit çeşit rengarenk kalemler alırsam masayı güzel hale getirirsem defterlerimi güzel kullanırsam istek gelir diye. Gittim bi dünya alışveriş yaptım. Pek iyi durumda olmayan bi çalışma masasıda buldum masada denmez pek ama şuanlık iş görür yenisini alana kadar. her şey çok pahalı:( Güzelde test kitapları alacağım kolaydan başlayacağım. Başka neler yapmalıyım? Bende şöyle bir şey var tamam diyorum her şey başlayacağım hazırım başlıyorum. Bi kötü olay daha yaşıyorum odaklanamıyorum derslerime. Problemli bir ailem var üzgünüm. Başka bir şey olsa ya ben sorunlarımdan uzaklaşacağım ya da sorunları hayatımdan çıkaracağım. Ama aile evi öyle olmuyor işte. Nasıl kararımdan vazgeçmem ders çalışırım?
Ders çalışmaktan vazgeçtiğim an pes etmemek için aklıma ne getirmeliyim?
Cevapla