Zamanında alttan ders bıraktım fakat şimdi bitiremiyorum ve mental olarak çok yoruldum.. Ne yapmam lazım?

Zamanında alttan ders bıraktım fakat şimdi bitiremiyorum ve mental olarak çok yoruldum.. Ne yapmam lazım? 27 yaşındayım ve halihazırda bi şirkette artist olarak çalışıyorum.. fakat okulda pandemi zamanından bıraktığım 5-6 ders var ve kafamın bitirmeye uygun olduğu zamanları geçmişim gibi hissediyorum ve uzunca bi zamandır sadece işin ve okulun kaygıları kafamda dolanıyor. Ne sosyalliğim kaldı ne bi hayatım, kafayı yiyeceğim.. Ödevleri işti, ailevi sorunlardı derken son günlere bırakıyorum hep ve hatalı olduğumu biliyorum ama bi şey değişmiyor işte. En son komple bırakasım var okulu ama lise mezunu olarak kalmak istemiyorum. Psikolojim cacık olmuş durumda.

Zamanında alttan ders bıraktım fakat şimdi bitiremiyorum ve mental olarak çok yoruldum.. Ne yapmam lazım?
Cevapla