Ailem yok ! Mecburum ve çocukları seviyorum maaş da iyi ( 7000-8000₺) asgari ücret üstünde ve hiçbir harcamam olmayacak. Tek korkum cinsel hastalıklar vs varsa kadında bana geçer mi? Nelere dikkat etmeliyim? ( Çalıştığı yerdekiler sana da zarar verir vs yazmayın boşa iyi biri gibi sonuçta o da bana küçük çocuğunu emanet edecek ve sokakta kalmaktan iyi ) yaşım 21
Güncellemeler
+1 yıl
Ne iş yaptığını soramadım daha yarın öğrenirim akşam 10 da gidip sabah 5 te gelecekmiş eve?
Güncellemeler
+1 yıl
Düzgünce cevap verin bulaşır mı nasıl
Gece çalışan bayan yanında çocuk bakıcılığı yapılır mı sizce?
Şehrin küçük mü nedir durum, açıkçası tam tanımadığım için seni bende bir şey diyemiyorum hani şuraya git şunu yap gibi işkur mesela çözüm olabilir mi?
Sen şaka mısın? İşkur yatılı iş mi veriyir? Sadece Suriyelilerin a101 kartı var market alışverişi bedava+ belediyeler ekstra sosyal kart vetiyir bunlar benim bilip gördüklerim sadece tabi 😒😡biz ülkenin gençleri de ortada heba oluyor 😔
Bana neden kızıyorsun ki, işkur üzerinde lojmanlı ilanlar olabiliyor gözlemlediğimi konuşuyorum, ülkenin gündeminden ve dem vurduğun konuda haklısın kim heba olmuyor ki
Kadın ne iş yapıyor geceleri sen çoçuk bakıyorsan sana nasıl bulaşacak
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Soramadım daha detaylı ne iş yaptığını ama akşam 10 dan sabah 5 e kadar çalışıyormuş o saatte çocuğun yanında uyuyacağım sonra sabah çocuğu kreşe göndereceğim 5 saat falan kreşte kendime de vakit ayırabilirim?
Ayy ayy sana geliyim sende kalıyım o zaman. m. l mısın sen çocuğuyla resimleri dolu işi gücü yok beni kandiracak soruyu iyi oku cevap ver sorduğum şeye sadece
Akşam 10 da ise gidiyir sabah 5 te geliyor eve bende çocugun yanında evde uyuyacağım yatılı yani iş gece gündüz o evdeyim ne iş yaptigini soramadım daha. kesin bana bir şey bulaşmaz değil mi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
sana bu kafayla çocuk emanet edenin aklından şüphe ederim
😂😂niye?
Böyle kişilerin problemleri olur aniden ne olduğunu anlamazsın
Diğer ailelerde beni kabul etmiyor ne yapıyim 5 krssuz sokakta mı kalıyım
Sanada ne diyebilirim ki doğrudur 😕
Yaşın kucuk diyip kabul etmiyorlar ya da erkek var tek çocuğuyla onlarda sapık çıkma ihtimali yüksek 😔? Ne yapmalıyım?
Şehrin küçük mü nedir durum, açıkçası tam tanımadığım için seni bende bir şey diyemiyorum hani şuraya git şunu yap gibi işkur mesela çözüm olabilir mi?
Yoksa haklısın evet durumlar kötü insanlar daha kötü
Sen şaka mısın? İşkur yatılı iş mi veriyir? Sadece Suriyelilerin a101 kartı var market alışverişi bedava+ belediyeler ekstra sosyal kart vetiyir bunlar benim bilip gördüklerim sadece tabi 😒😡biz ülkenin gençleri de ortada heba oluyor 😔
Bana neden kızıyorsun ki, işkur üzerinde lojmanlı ilanlar olabiliyor gözlemlediğimi konuşuyorum, ülkenin gündeminden ve dem vurduğun konuda haklısın kim heba olmuyor ki
Kadın ne iş yapıyor geceleri sen çoçuk bakıyorsan sana nasıl bulaşacak
Soramadım daha detaylı ne iş yaptığını ama akşam 10 dan sabah 5 e kadar çalışıyormuş o saatte çocuğun yanında uyuyacağım sonra sabah çocuğu kreşe göndereceğim 5 saat falan kreşte kendime de vakit ayırabilirim?
O saatlerde çoçuk uyur zaten vaktin bol olur ama ne iş yaptığını sor kimse boşuna okadar para vermez
Soracağım da , o işi yapiyirsa bana bir şey bulaşır mı? Yaşı küçük 20 li yaşlarda
Sana zararı olur tabi seni zorla o işin içine sürükler bence yalan söylüyor okadar para vermez amacı seni ikna etmek
Ayy ayy sana geliyim sende kalıyım o zaman. m. l mısın sen çocuğuyla resimleri dolu işi gücü yok beni kandiracak soruyu iyi oku cevap ver sorduğum şeye sadece
Mal olan sensin bu durumda sana olucakları söylüyorum 20 yaşındaki birinin aklına güveniyorsan git
20 yaşında olan kim
İlişkiye girmedigin sürece nasil hastalık bulaşsın Allah aşkına. Şansını dene derim ama temkinli ol
Çatal kaşık vs den bulaşan hastalıklar varmış başka biriyle konuştum o da dediki testleri sana yapıp öyle alacağız eve dedi?
Ne testi istiyormuş
Nemalarla canım kadındakı vınsel hastalıklar
Çatal kaşık vs ni evini eşyalarını ortak kullanacağız ya?
Hayır hayır sıkıntı olmaz
Akşam 10 da ise gidiyir sabah 5 te geliyor eve bende çocugun yanında evde uyuyacağım yatılı yani iş gece gündüz o evdeyim ne iş yaptigini soramadım daha. kesin bana bir şey bulaşmaz değil mi
Hayır canım bulaşmaz merak erme
Anlamadim
Çocuğun yaşı senin yaşın kaç
Ve işveren yaşı kaç
İki tane var böyle yer birinin ki 3 birinin 5 yaş , 20 li yaşta kadın , ben 21 ne alaka? Soruya cevap ver herhangi bir hastalık bulaşır mı