Aile & Toplum Çocuğunuza bakması için bakıcı tutar mısınız? bir-incii Takip Et Yoda Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Çalışmak için çocuğunuzu bakıcılara bırakır mıydınız? İnsanın içi rahat etmez ki. Çocuğunuza bakması için bakıcı tutar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Ehlivukuf Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. Rahat etmez evet haklısın ama mecbur.Abimde görmüştük bakıcı evdeki eşyaları kendini evine götürüp çocuğu aç bırakıyormus 1 1 Yorumla bir-incii +1 yıl İşte bu yüzden bırakamıyorum Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl şahsen kaynanam ya da anneme bırakırdım onlar baksınlar daha iyi 2 0 Yorumla
h-ibrahim Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl içim asla rahat etmez. çocuğumu asla yabancı birine emanet edemem 1 0 Yorumla
Alessapl Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Mümkünse çocuğumuz okul çağına gelene kadar annesi baksın isterim 1 0 Yorumla
Saddov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Çalışıyorsak anama bırakırız o bakar 😂 2 3 Yorumla bir-incii +1 yıl Anan uzaktaysa 😕 Yorumla Saddov +1 yıl Benim yakında olur. Uzakta olan düşünsün 😂 Yorumla bir-incii +1 yıl Ben düşüneyim o zaman 😂 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Rus dadı olabilir 1 1 Yorumla bir-incii +1 yıl Rusların ne özelliği var 🙄 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Hayır tutmam sanırım kedim bakar 1 4 Yorumla bir-incii +1 yıl Çok tatlı olurlar Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Aşırı güzel olurlar Yorumla bir-incii +1 yıl Evet 💖 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Yess 😼 Yorumla
Avesta98 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Çocuk yapacaksam bir gün yani olursa hayır bakıcı tutmam o çocuğun anneye ihtiyacı var mesleğim çocuğum olur 1 0 Yorumla
Aden-08 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl ben bırakırdım uygun donanıma sahip birini bulmak şartıyla. 1 0 Yorumla
YunininTutisi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 410 cevap paylaştı. Mecbur tutacağım. Hem de iki aylıkken. 🥺 2 0 Yorumla
EmilKurjak Takip Et Master Yaş: 107 , eic 84% +1 yıl Şartlar neyi gerektirirse onu yapariz sayin inci 1 0 Yorumla
avcikaan Takip Et Master Yaş: 27 , eic 38% +1 yıl Yok tutmam bu zamanda kimr güvenilirsiniz 1 0 Yorumla
200x5 Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 413 cevap paylaştı. hayır anası baksın bende eve ekmek getiriyim 1 0 Yorumla
-AEG- Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 90% +1 yıl Çocuğumun annesi varsa bakıcıya gerek yoktur.. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl tutmam anneme bırakırım 2 3 Yorumla bir-incii +1 yıl Anne uzaksa peki?😕 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bakıcı tutmam kimseye güvenmiyorum bebek yaptıysam calısmam zaten ona bakarım yapcak bişey yok calısan anneler hem bebek yapmamalılar bence Yorumla bir-incii +1 yıl Çok doğru Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Rahat etmez evet haklısın ama mecbur.
Abimde görmüştük bakıcı evdeki eşyaları kendini evine götürüp çocuğu aç bırakıyormus
İşte bu yüzden bırakamıyorum
şahsen kaynanam ya da anneme bırakırdım onlar baksınlar daha iyi
içim asla rahat etmez. çocuğumu asla yabancı birine emanet edemem
Mümkünse çocuğumuz okul çağına gelene kadar annesi baksın isterim
Çalışıyorsak anama bırakırız o bakar 😂
Anan uzaktaysa 😕
Benim yakında olur. Uzakta olan düşünsün 😂
Ben düşüneyim o zaman 😂
Rus dadı olabilir
Rusların ne özelliği var 🙄
Hayır tutmam sanırım kedim bakar
Çok tatlı olurlar
Aşırı güzel olurlar
Evet 💖
Yess 😼
Çocuk yapacaksam bir gün yani olursa hayır bakıcı tutmam o çocuğun anneye ihtiyacı var mesleğim çocuğum olur
ben bırakırdım uygun donanıma sahip birini bulmak şartıyla.
Mecbur tutacağım. Hem de iki aylıkken. 🥺
Şartlar neyi gerektirirse onu yapariz sayin inci
Yok tutmam bu zamanda kimr güvenilirsiniz
Hayır güvenmem kimseye
hayır anası baksın bende eve ekmek getiriyim
Çocuğumun annesi varsa bakıcıya gerek yoktur..
Bakamayacağım çocuğu yapmam.
tutmam anneme bırakırım
Anne uzaksa peki?😕
bakıcı tutmam kimseye güvenmiyorum bebek yaptıysam calısmam zaten ona bakarım yapcak bişey yok calısan anneler hem bebek yapmamalılar bence
Çok doğru