Anestezi okuyorum diye çevre ve akrabalarım tarafından küçümseniyorum. Bölümümü değiştirmeli miyim?

Hemşireliğe puanın tutmuyormuydu? Niye doktor olmadın?
Benim oğlum sunu okuyor benim kızım soyle boyle surekli kucumseniyorum ailemde uzuluyor.
Ama ben sevdim bolumumu ayrica biyandan hem dgs hem kpss calisiyorum kendimi denemek icin giriyorum arasira 80 aldim yani azmediyorum neden basaramiyayim.
Ayrica dgs girip 4 e de tamamlarim neden kucuk gorunuyor ki 2 yillik saglik bolumleri?
Güncellemeler
+1 yıl
@ksBence tesekkurler.
Anestezi okuyorum diye çevre ve akrabalarım tarafından küçümseniyorum. Bölümümü değiştirmeli miyim?
Cevapla