A101 de çalışıyorum çok yorucu dayanamıyorum istifa etmek istiyorum istifamı versem hemen çıkarırlar mı?

A101 de işe başladım 1 hafta oldu bugün. Pazartesi sayım var Pazar pazartesi salı günü ful calisacakmisim üstelik pazartesi günü gece saat kaçta bitecek belli değil sayım 2-3 gecebilirmis salı sabah 7 de mağazada olup o günde full çalışacakmisim çok yorucu ortam saati de çıkmıyorsun hiç hep fazladan mesai. İş sözleşmesini imzalarken hiç okutmadilar bile önüme imzaladikca koydular kağıdı 100 sayfayı gecik şey imzaladım BS 2 ay deneme sürecimiz var dedi sonrasında beğenirsem kadroya alicaz dedi işten çıkmadan 15 gün önceden söylemek zorundasın dedi ben 15 gün daha çalışmak istemiyorum sayım salı günü son kez çalışıp çıkmak istiyorum sizce istifamı kabul ederlerdi,?

A101 de çalışıyorum çok yorucu dayanamıyorum istifa etmek istiyorum istifamı versem hemen çıkarırlar mı?
Cevapla