• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Orta okul ve liselerde kız-erkek ayrı okutulsa nasıl olur? (Sayfa 2)

fundamentalist
fundamentalist Takip Et
Guru Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
22
Yapay Zekaya Sor
Orta okul ve liselerde kız-erkek ayrı okutulsa nasıl olur?
Cevapla
Lise Soruları Eğitim Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

130

Cevap

179

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • jelyboon
    jelyboon Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Kadin erkek bir yerde okumasin aural enerji vs vs kadinin kalktığı yere oturma. Enerji ver al. Bu kadar söze gerek yoktu be üstad. Yasak olan şey daha cok arzulanir. Oldu olacak yolda yanyana yurumeyelim. Enerji ver al olur yanlis dimi. Yapmayin allah askina. bir insanin icinde olcak bu. Bu yaşa kadar okulumdan kimseyle flort etmedim. Edebilirdim de ters geldi. Ama edenleride yargilamam. Bu kadar konusup sonunu kiz erkek ayri yerlerde okusuna getirmek komik olmus ya.

    3
    0 Yorumla
  • MeltemYlgn
    MeltemYlgn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bağnazlık saygısızlık geri kafalılık sonuna kadar fikrimin arkasındayım savaşırım bile atatürk ün emeklerini askerlerimizin kanını hiçe saymaltır biz cunhuriyet ülkesiyiz böyle bişeyin konuşulması dahi çok saçma hepimiz insanız kız erkek ayrımıda ne demek oluyo ilerde daha çok ilişki sorunları yaşansın diye mi mutsuz evlilikler yapılsın diye mi her iki cinsede yapılan büyük saygısızlık küfürdür atatürkçüyüz bu konunun dile dökülmesi bile hayrete düşürüyor

    6
    0 Yorumla
  • kravatımkıyak
    kravatımkıyak Takip Et
    Bilge Yaş: 47
    +1 yıl

    kadınla erkek ayrılırsa eğer ne mi olur iran gibi olur kadınlar erkekleri tanıyamaz erkeklerde kadınları ama dogal guduler daha cosar ve ıran kızları gıbı havaalanına geldıklerınde ılk ılgılenen erkege verırler:) bızım krolara gun dogar kolay ve guzel kızları avlarlar:) hıc bısey ama hıc bısey dogal egılımlerın onune gecemez gecerse ınsanlar asilesır hırcınlasır koylerde sevgılılerı ayırınca ne olur kız kacırma tecavuz cınayetler olur

    2
    2 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      İlginç bir yaklaşım olmuş :D

      Yorumla
    • kravatımkıyak
      kravatımkıyak
      +1 yıl

      böle şeyler olunca bu dogrular hep yasanır osmanlının son donemlerınde frengı yasası cıktı nedenı herkes fuhuş yapıyordu:) ama gizli dogal engellerı hıc bı yasa engelleyemez engellerse gızlı mafyasal yasanır

      Yorumla
  • Sessiz_adam
    Sessiz_adam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Gayet güzel olur kizlarin içinde erkek cok zor durumda kalıyor. Saglik meslek mezunuyum sinifta 2 erkektik ne yalan soyleyim sinifta dayasmalar kantinde surtusmeler cok oluyor örneğin ilk sene derste caprazdaki kizin heryeri gozukuyodu hoca bana soru cozdurmek istemiş 3. Seslenisinde duydum :)

    1
    1 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 834 cevap paylaştı.

    Haremlik-Selamlık diyosun ayni. Ben ısınamadım buna hiç.

    11
    2 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Profil ismi yaratıcıymış.. sinirlenme reis :p

      Yorumla
    • SinirliBiber
      SinirliBiber
      +1 yıl

      Teşekkürler. :)

      Yorumla
  • lion1111
    lion1111 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    bu dediklerinin doğru yanlarıda olabilir tabi. ama birde şöyle düşün, hayatın her alanında kadın ve erkek zaten birlikte ve yan yana. evde, sokakta, işte, metroda aklına gelebilecek her yerde. bunu sadece okula indirgemek çokta mantıklı gelmedi açıkçası.

    1
    1 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Eğitim zayiatı olmasın diye diyorum.. dediğin gibi her alanda beraberiz zaten

      Yorumla
  • nizamyektuğ
    nizamyektuğ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    birader cemaat dersanelerinde çok güzel bir olay bu ve hocalarla her türlü konularda rahat şakalarla akıcı ders işlenebiliyor. ve bir de ingiliz araştırmacılar da bunu 2 yıla kadar ayrı sınıf olayında başarı oranın yüksek olmasını kesin olarak kanıtladılar...

    2
    0 Yorumla
  • darthvader
    darthvader Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 55%
    +1 yıl

    Cok iyi bence boyle olmali. Ama bu az sokakta arabada ayirilsin ve kizlarin sayisi fazla bence butun kizlari baska bir gezegene yollayalim atmosferi de kirletelim o gezegenden de bakmasinlar teleskopla falan zina olmasin. Helal olarak spermle yumurtayi kapsule koyup ayda dolleyelim kiz olursa marsa erkek olunca dunyaya yollariz

    0
    0 Yorumla
  • poetikalife
    poetikalife Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    Önce şu soruyu sor kendine, sence neden bunları uygulamaya geçirenler hep bombalanmaya maruz kaldı neden şeriat dediğiniz kanunların geçerli olduğu ülkelerde baskı ve kendi kendine yok olma çabası var? Bugün neden o gördüğümüz ülkelerde kan akıyor hep? Çünkü cehalet siz Allah'ın yarattığı herşeye karşı bir kılıf uydurduğunuz sürece buna mahkum olacaksınız...

    Hiç bir kişi ALLAH'ın izni olmadan inanamaz ve O, akıllarını kullanmayanları rezilliğe mahkum eder.
    (Yunus 100. ayet)

    0
    0 Yorumla
  • Muzikalite
    Muzikalite Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 53%
    +1 yıl

    İnsanlarin psikojisi bozulur. Hayata adepte olmakta gucluk ceker herkes. Sosyal yaşam kısırlaşır. Bu durumda da insanların evlenecek birini ararken deneyimsizlikten dolayı yanlış bir kişiyle evlenmesine neden olur. Bazı kişiler hemcinsine yoneir bazi kisiler de karsi cinse daha cok yonelir. Yani senin dedigin bu durum ulkeyi bile batirir. Orasini da sen dusun yazmaktan yoruldum.

    0
    0 Yorumla
  • Khaoss
    Khaoss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35 , eic 47%
    +1 yıl

    Bunun hangi düşünceyle yapıldığı önemli.
    Dini açıdan ele alıyorlarsa karşıyım. Fakat..
    Öğrencilerin dikkati dağılmasın derslerine odaklansınlar mantığıyla yapılırsa olabilir..
    Sadece kızların veya erkeklerin gittiği üniversiteler var yabancı ülkelerde amaç derse adapte olmak..
    "Tabi sadece seçenek olmalı isteyen gider istemeyen gitmez."
    Ortaokul çok erken kişi kendi için doğru kararları verebilecek olgunlukta olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • martiya-asik-balik
    martiya-asik-balik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    kız-erkek ayrı okutulursa o okullardan mezun olanlar ya beynini din dışında pozitif bilimlere kapamış bireyler ya da sapıklar olarak yetişir. ortası olmaz.

    7
    0 Yorumla
  • mavikalppp
    mavikalppp Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Eğer öyle olsaydi kiz meslek ya da erkek meslek liseleri anadolu liselerinden daha basarili olurdu

    11
    0 Yorumla
  • Hayalet2015
    Hayalet2015 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    l*n Yönetici cevabını kendin vermişsin zaten ama şöylede bir şey var cevabını bildiğin soruları bize yöneltme, Eğer ki konu alından fantazi geçiyorsa kızda sana karşı ya da ona karşı boş değildir herkes hayatında heyecan olsun ister istemesede olur istede olur. Hiç fark etmez kız erkek aynı okulda okumasın diye bir şey olmaz öyle bir kural veya kaide olmaz bırak bu boş kafa ve zihniyeti bir de Avrupa Birliğine girmek istiyorsun Naahhh alırlar seni :)

    1
    0 Yorumla
  • Aacelyaa3434
    Aacelyaa3434 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkekler gay kadınlar lezbiyen olur osmanlı döneminde eşcinsellil daha coktu kadınların hayAtı evle sınırlı olduğu icin. Eşcinsellik asla bir problem değil de karşı cinsin olmadığı yerde muhabbetler cok seviyesiz olur karşı cins saygıdır, sınıfta olmasa toplu tasıma da denk geliyosun bir arada yaşamamız uygun olmasa aynı dünyada yaşar mıydık?

    4
    0 Yorumla
  • tahsin___34
    tahsin___34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 50
    +1 yıl

    Öyle olması gerekiyor zaten... Bugün liselerde hatta ortaokullarda hatta ilkokullarda ciddi bir anket yapılsa ya da araştırma, 100'de 90'a yakını "zina" yaşamıştır. Bana sorarsanız bu çok tehlikeli bir durumdur. Dolayısıyla bugün okullar ve caddeler ve diğer yerler karma halden tamamen arındırmalıdır.
    Benin inancım ve değerlerim bunu resmediyor.
    Selamlar.

    1
    2 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Selam bizden :)

      Yorumla
    • tahsin___34
      tahsin___34
      +1 yıl

      Sağolasın..

      Yorumla
  • amyleeches
    amyleeches Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    soruyu daha kısa soramazmıydın yaaa neyse baslıga göre cevaplıyım :D:D orta okulda neyse aynı sınıf fılan olabılır ama lisede erkekler daha abazalaştıgı için ayrı yerlerde okutulması bence daha iyi olurdu. en azından kızın erkeğin de aklı derste olurdu :DD:D:d

    2
    4 Yorumla
    • __alice__
      __alice__
      +1 yıl

      Artı =D

      Yorumla
    • amyleeches
      amyleeches
      +1 yıl

      @__alice__ sevdiceğim :D:D:D tişikkür :DD

      Yorumla
    • __alice__
      __alice__
      +1 yıl

      ^×^ =D

      Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Eksiye yüklenmişler.. eic versem buton çöker herhalde :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sağlık lisesi öğrencisiyim okuldaki erkek sayisini toplasan bir sınıf anca eder. Bazı sınıflarda erkek yok bile ama egitime, çalışkanlığa hiç bir yararı olduğunu düşünmüyorum. Ama belki bazı derslerde erkek hocalar girdiğine olabilir (!) bu tembellik.
    Tabi bir de şu olay var eşşeğin aklına karpuz kabuğu sokuyosunuz. Yok erkekler kızlar ayrı okusun. Hamileler sokağa çıkmasın. Vajina denmesin..

    2
    0 Yorumla
  • _Katarina_
    _Katarina_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    yeni bir geri kafali cahil vakası , yaşama sen boşa oksijen harcama yani

    7
    2 Yorumla
    • _Katarina_
      _Katarina_
      +1 yıl

      ===hatta sadece okulla da kalmasin tümden ülkeyi kadınlar ve erkekler diye ayırın evlilik çağına geldiklerinde artık görmeden tanımadan kim denk gelirse dimi einstein?

      Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Ayıp sana katarina erkeksiz kalasın hemi :p

      Yorumla
  • ozgdgn
    ozgdgn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    bence çok saçma bir arada okutulması gerekiyor. sonra abaza gibi her gördüğü kıza zıplıcak biribirlerini daha yakından tanıma imkanları var sonuçta erkeklerin karakterlerini analiz edebiliriler. aynı şekilde erkeklerde kızlaarın daha bir sürü sebep sayabilirim. o yüzden bir arada olmaları gerekiyor.

    5
    0 Yorumla
  • juliapastrana
    juliapastrana Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    ÜNİVERSİTEDE AFALLARLAR AMA LİSE AÇISINDAN KESİNLİKLE KARMA OLMAYAN EĞİTİM VEREN OKULLAR TERCİH EDİLEBİLİR

    2
    2 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Eksiye yüklenmişler :D

      Yorumla
    • juliapastrana
      juliapastrana
      +1 yıl

      nerde eksi görmedim ben yeniyim galiba

      Yorumla
  • OkanAnılALGAN
    OkanAnılALGAN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    Şu kadınları cinsel bir obje olarak görmeyi kesin artık !

    8
    0 Yorumla
  • irmakyesil
    irmakyesil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Neden ayri okutulsun ki? Okuduklarim mantikli gelmedi 😊

    11
    1 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Olaya Bilimsel baktım çünkü :p

      Yorumla
  • Glikoda
    Glikoda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Egitimin disisi erkegi olmaz duzeltilmesi gereken egitim sistemidir bu zihniyet coook onceleri kiz cocugunu okula gondermiyodu birakin bu cinsiyet ayrimini insan olun biraz

    6
    0 Yorumla
  • Candly
    Candly Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    Bende sevmiyorum ortaokul ve liselerdek karma eğitimi. İnsanın dikkatini dağıtıyor ve boş saçma, hatta geleceği olmayan bir şey için hayatlarını kötülüyorlar. Ama şunuda söyleyeyim; kişi kendi isteğiyle yapar herşeyi karma olmasa bile gine dikkati dağılır her yerde kız erkek var. Bunun önüne ancak kendisi geçer.

    1
    0 Yorumla
  • akrepim
    akrepim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45
    +1 yıl

    Karma eğitimde sorun olduğunu düşünenler , sonu varsa da nasıl çözüleceği konusunda kafa yormak istemedikleri için işin kolayına kaçıyorlar. Sadece bizde değil bu kafa çok eskiden beri avrupalılarda da varmış, fransız, alman ve ıtalyan kız liselerinin bazı okullari İstanbul da mevcut. Ama onlarda sorun yaşıyorlar. Yani bir tarafı düzeltelim derken başka sorunlar çıkıyor.

    2
    0 Yorumla
  • knksny
    knksny Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayat kız-erkek ayrı değil. Okul hayata hazırlamıyor mu insanları. Ayrı tutulmaya çalışıldıkça merak artıyor. Bir şekilde bu merakını gidermeye çalışıyor insan. Karma eğitim görmeyenler face vs gibi ortamlardan sürekli karşı cinsiyle konuşmaya çalışıyor. Bu şekilde zaten eğitim de olumsuz etkileniyor. Bence tamamen karma eğitim olmalı.

    4
    1 Yorumla
    • bolibomsu
      bolibomsu
      +1 yıl

      Aynen ya çok doğru bir cevap olmuş bu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kız lisesi kadar iğrenç bişey yok kızlar çok terbiyesiz ukala tipler gittiğime pişman olmuştum sonra hemen okulumu değiştirdim kız erkek karışık olunca en azından herkes biraz saygılı oluyo

    9
    0 Yorumla
  • DangerousLâdy
    DangerousLâdy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    Yasaklar cezbedicidir çok iyi biliyorum bir ETML ile Kız meslek lisesini yan yana koyun bakalım ne oluyor 2 tarafta kuduruyor. Ayrıca kız liselerini hiç hoş bulmuyorum dedikodu hasetten geçilmiyor.

    4
    0 Yorumla
  • Lonelyone
    Lonelyone Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    çalışacak olan her şekilde çalışır çalışmayacak olan serseriler de okula gitmez kız okullarının önünde dolaşr sonunda da birini tutar becerir okul önü genel ev gibi olur derslerine calsan okula giden cocuk da bir kızı sevse bile açılamaz çok buyuk izi kalır onun 25-30 yasına kadar belki

    1
    0 Yorumla
  • dogiis
    dogiis Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Birşeyi ne kadar kısıtlarsan üstüne o kadar çok gidilir. Sen okulları ayırsan da çıkışlar erkek dolar daha berbat olur böyle bir soru akla dahil gelmemeli. Teklif bile edilenez zaten bu ülke bir cumhuriyet arap ülkesi değil.

    2
    0 Yorumla
  • bonjourrr
    bonjourrr Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    neden erkek/kız ayrı okutuluyor haramlık selamlık mı olsun? saçmalık istemezdim çocuğumun öyle eğitim görmesini
    mesela örneğin durumum iyi olsa dahi ileride çocuğumu özel okulda da okutmam devlet okulunun tozlarını yutsun isterim

    2
    0 Yorumla
  • Baklavalıpuding
    Baklavalıpuding Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Imamhatiplerde ayrı ve ciddi anlamda eğitim seviyesi daha yüksek. Sadece Müslüman keaim değil elin kafirlerin memleketi Japonyada bile her şey ayrı adanlar zekada nirvanayı yaşıyolar biz hala "bugün be giysem yarîn ne pişirsem"

    2
    6 Yorumla
    • Enternasyonel
      Enternasyonel
      +1 yıl

      eğitim seviyesi daha mı yüksek onun için ilahiyattan başka bir boka gidemiyorlar :)

      Yorumla
    • Baklavalıpuding
      Baklavalıpuding
      +1 yıl

      Cumhurbaşkanı da imam hatipli olduğu için ilahiyattan başka bir yere gidemedi değil mi :) Selam ben sizin o tir tir titrediğiniz imam hatip korkusuyum @enternasyonel

      Yorumla
    • Enternasyonel
      Enternasyonel
      +1 yıl

      nitelikli insan yetiştirmek , adam yetiştirmek başka bir meseledir. Anadolu liseleri fen liseleri kariyer yanında insana hayat dersi veren öğretim kurumlarıdır. insanın insan olmasını adam gibi adam olmasını sağlayan insanların karakterlerinin sağlam oluştuğu öğretim kurumlarıdır. her sene birinci çıkaran Anadolu liseleri ve fen liseleri ve orada kızlı erkekli karma eğitim oluyor. imam hatip olmuyor birinci çıkaranlar :) senin o başbakanın da cumhurbaşkanı olmuş ama adam olamamış bitirdiği bölüm iktisadi bilimler bölümü bugun onu bitireni kapıya it diye bağlamıyorlar kafası güzel :)

      Yorumla
    • Baklavalıpuding
      Baklavalıpuding
      +1 yıl

      Sana Seyyid Kutub'tan Alija İzzetbegivic'ten örnek vermek isterdim ama senin gibi dinsizden örnek vereyim "Ben bazı derslerden kaldım arkadaşım hepsinde başarılıydı şimdi o Microsoft'a başarılı bir mühendis ben ise Microsoft'un sahibiyim" Bill Gates
      Yani burada sana kısaca diyorum ki iktisadi bilimler okumuş kime ne bugün Erdoğan'ın sözü geçer boşuna havlama :) @enternasyonel

      Yorumla
    • Enternasyonel
      Enternasyonel
      +1 yıl

      imamhatipli olduğun verdiğin örneklerden anlaşılıyor :) insanları dinsiz itamıyla suçlamak senin haddine mi? Allah ın işine karışmak ne büyük saygısızlık dinini tam anlamıyla öğren. imam hatip bir o işe yarıyor bazılarınıza onu öğretme noktasında bile noksan :) saklanacak yer arıyacaksınız az kaldı kimin sözü geçiyormuş tarih öğretecek bunu :)

      Yorumla
    • Baklavalıpuding
      Baklavalıpuding
      +1 yıl

      Tarihin size yaptıklarını unutmamalısın zira uslu oturmazsanız hiç üşenmeyiz bir tarih daha yazarız

      Yorumla
  • asdfzxc
    asdfzxc Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Ne sacma sey olmamali olamaz bu ne ya cok istiyorsan sen cocugunu imamhatipe veya yamanlar gibi liselerin kiz ve erkek liseleri ayri onlara ver

    Aaa ne gereksiz ya

    5
    0 Yorumla
  • SFNDC
    SFNDC Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    meslek lisesi'nden mezun olmuş biri olarak diyorum ki, eğlence yönünden haklılar sınıfta 1 kızın olması bile hoca ile arada ki samimiyeti azaltabiliyor. iyi birşey değil ama bazı noktalarda argo olması samimiyeti arttırıyor :) ayrıca o gay ve lezbiyenler artar diyen arkadaş hiç erkek ya da kız meslek liseli birinin ne durumda olduğunu görmüşmü acaba abazalık seviyesi artabilir ama o bir gerçek.

    0
    0 Yorumla
  • AvukatHanım1
    AvukatHanım1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 57%
    +1 yıl

    Bence direk kadınlar ve erkekler başka gezegenlerde yaşasın kökten çözelim problemi.. Kadınlar dünyada kalsın, erkekleri toplayıp marsa falan götürsünler.

    3
    1 Yorumla
    • erencanefe
      erencanefe
      +1 yıl

      Siz gidin bizi niye kovuyorsunuz -.-

      Yorumla
  • kmlyaaa
    kmlyaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    ben okumuycam artık çocuklarımı da türkiyeden doğurmam öyle yapsınlar bana ne :)

    7
    0 Yorumla
  • pamaks
    pamaks Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Ilerde dogal olarak kizlar kizlardan erkekler erkeklerden hoslanmaya baslicak üreme olaylari azalicak dindar bir nesil istenirken uygulama amacindan sapip homoseksüellikte artislar olucak diye tahmin ediyorum.

    1
    13 Yorumla
    • sezginkara
      sezginkara
      +1 yıl

      @pamaks
      eic seçilen __alice__ sana gönderme yapmış

      Yorumla
    • pamaks
      pamaks
      +1 yıl

      O onun kendi yorumu bu da benim tahminim diyelim :) benim icin farketmez cünkü biseksüel bir yapıya sahibim :)

      Yorumla
    • sezginkara
      sezginkara
      +1 yıl

      bende seningibi düşünüyorum aslında ama biseksüel diilim tabi erkek oluncada itici geliyo başka bir erkek :D

      Yorumla
    • pamaks
      pamaks
      +1 yıl

      Saygı duyarim :) ama sunu belirtmeliyim ki eger benim tahminim gerceklesirse cok gülerim :D

      Yorumla
    • sezginkara
      sezginkara
      +1 yıl

      Bende guleriv valla dusunsene disarida opusen kolkola yuruyen erkekleri aslinda kizlar yapinca normal geliyo her halde alisverise cikan 2arkadastir diyosun ama erkekleri gggorunce direk gay/top falan dersiz siniftada kizlar arada birbirlerinin kucana oturuyo bunuda erkekleryapsa garip gorunur :D

      Yorumla
    • pamaks
      pamaks
      +1 yıl

      Ha yok ben bu uygulamayi koyanlara gülerdim demek istemistim :) yoksa LGTBye sonsuz saygim var :)

      Yorumla
    • sezginkara
      sezginkara
      +1 yıl

      Biraz sacma gorunurdu tabi benimde LGTBye saygim var herkesin kendi secimi ve iradesi :)

      Yorumla
    • normcugenc
      normcugenc
      +1 yıl

      EİC sana diss atmış

      Yorumla
    • pamaks
      pamaks
      +1 yıl

      Herkes kendi fikirlerini belirtiyor benim için de böyle :) onunki de öyle :) fikir ayrılıkları olagan şeyler :) ben biseksüel oldugumdan sonuç nolursa olsun rahatım :D

      Yorumla
    • sezginkara
      sezginkara
      +1 yıl

      Diğerlerinin dediklerinide takmamalisin :D

      Yorumla
    • pamaks
      pamaks
      +1 yıl

      Su ana dek mutsuz hissettiricek bisi yasamadim :) umarım böyle devam eder :)

      Yorumla
    • sezginkara
      sezginkara
      +1 yıl

      ileridede bisi yasicani sanmam :)

      Yorumla
    • pamaks
      pamaks
      +1 yıl

      Umarım :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Enerjiyi menerjiyi bilmem ama;buradan kızlara sesleniyorum. Sınıfta, okulda edepli bir şekilde oturun bacak bacak üstüne atıp üstelik birde bunu mini etekle yapıp erkekleri tahrik etmeyin. Bu durum bizim hoşumuza gitse de bir süre sonra sizlerin yüzünden isteğimiz artıyor bu duruma vesile oluyorsunuz erkekle kızların aynı okulda okumasını bu yüzden istemiyorum tabii tüm kızlar için geçerli değil bu durum. İyi aksamlar

    1
    3 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Helal olsun.. işte yurdum insanı :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden eksilediler peki?:)

      Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      vardır bir dertleri boşver.:D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    yazdığını okumadım bile düşünce yapıma çok ters yarın bir gün memur olunur özel sektörde çalışılır ama karışıktır ortam o geçen neydi kadınmıydı o filan millete abaza ol demektir bu millete kültürleşme demektir bu...

    4
    0 Yorumla
  • gokhantopal
    gokhantopal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Son derece haklısın biladerim. Yanıldığın tek nokta şu. Erkek bireylerin bilmem kaç yüzdeli başarıyı yakalama sebebi aura değil içimizden biri ''31'' dir. Mastürbasyonun algıyı artırmada ve konsantrasyonu yükseltmede önemli bir rolü vardır. WallStreet'te çalışan cüzzamlar sık sık bu yönteme başvururlar bir nevi yenilemedir..

    0
    0 Yorumla
  • starlightxxx
    starlightxxx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ne kadar gereksiz bir soru birde mantiga dayandirmaya calismissin yillardir kiz erkek birarada okuyor bir sorun yok okumak isteyen okuyor senin beyin farkli yerde çalıştığı icin boyle dusunmen de normal

    5
    0 Yorumla
  • nonPua
    nonPua Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ne saçmalıyosun sen ya. Aura maura uçmuşun olm sen. Yok g*te tıkaç falan tıkıyolarmış. Yok kızlar efsane boşalıyomuş :-) kızlar erkekler birbirine kayıyomuş falan filan...
    bir git ya

    3
    2 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Yorum muydu bu şimdi

      Yorumla
    • nonPua
      nonPua
      +1 yıl

      Hee beyenemedin mi? Siz şimdi ilerde üniversiteler ve iş yerleri de ayrılsın dersiniz. Asıl o taraftaki başarılarımız daha önemli. Hatta ayrı ayrı evlenip, ayrı ayrı çocuk yapalım :-)

      Yorumla
  • damlaaaaaaaaa
    damlaaaaaaaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl

    Bence 6. sinifa kadar karma, daha sonrasinda kendi cinsiyetinde olanlarla olan sinif. Cunku karma olunca dersten cok karsi cins dusunuluyor. Bu da okula gelme amacini degistiriyor bence.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Uzaklaştırılan şeyler daha çok istenir. Karma eğitim olmayan okullarda öğrenci değil abaza yetiştiriyorlar

    7
    0 Yorumla
  • MisterCrowley
    MisterCrowley Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Olmamasi gerek. O kadar da yobazlasmadik daha.

    Erkek liselerinin haline bakin. Hepsi ayakli zombi gibi geziyor.

    Biz, herkes sevissin ulkecek seviselim diyoruz. Siz ayiralim diyorsunuz. Cik olmaz boyle. Sevisilecek. O kadar

    3
    1 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Olur :p

      Yorumla
  • TuanaYıldız
    TuanaYıldız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bastırılan duyguların dışa vurumunda karşılaşılacak olan sorunların hasarı daha büyük olur kanaatindeyim.

    4
    0 Yorumla
  • SmileyTeyTey
    SmileyTeyTey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    Valla uzun uzun anlattığın aura şeysinden bişey anlamadım ama bence olması gereken de bu ! bir çok şeyin önüne geçilmiş olur ve evet japonyanın bu tarz faaliyetleri çok. Ama türkiye de olmaz çünkü laiklik adı altında linç ederler valla..

    0
    0 Yorumla
  • CursedChico
    CursedChico Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 35%
    +1 yıl

    Okul puanı, ders notu başarısının her şey olduğunu düşünen sistem kafası işte.

    5
    0 Yorumla
  • Begumssen
    Begumssen Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 55%
    +1 yıl

    Adam gibi olan, karakter sahibi olan 7 yasinda da bazi seyler icin kendini biliyor 17sinde de. Adam olmayacak olana da, Dunyayi kizlar erkekler olarak ayiramazlar. Gerci konu bu degil, gizli islerinde kullanilan bahane ya neyse

    0
    0 Yorumla
  • Vanellope
    Vanellope Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Yaa saka bir tarafa da bana mi denk geliyir bilmiyorum ama her tarafta imam hatip gorur oldum kucucuk daha kendini taniyamayan kizlarin basinsa esarp var.

    5
    2 Yorumla
    • çılgınSincap14
      çılgınSincap14
      +1 yıl

      ee? yani bu kötü birşey mi

      Yorumla
    • Vanellope
      Vanellope
      +1 yıl

      Yooo hayir ama benim tuhafima gidiyor yanlis anlasilmasin kuran egitime felan karsi degilim veya bir cocugun Allah ile peygamberini bilmesine o yasta kapanmalari tuhafima gidiyor

      Yorumla
  • havalimanı
    havalimanı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    bence karma eğitim küçükken bir ara ismini vermeyeceğim dersaneye gittim sbs için erkek ve kız ayrıydı okulda erkekler kızlar var diye hareketlerine biraz daha dikkat ediyorlardı ama dersane Afedersiniz ahır dan farksız dı belki onlar bunun farkında değildi ama ben hep toplumu izlerim kişilik heralde bunu gördükten sonra karma daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • Ezgi09
    Ezgi09 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben kız meslek lisesi mezunuyum 33 kızdık sınıfta kafayı yiyodum çenelerinden 😀 ama güzel tarafı rahat oluyoduk 😀
    Karma eğitime karşı değilim, ayrı ayrı eğitimede. Eğitim öğretim olsunda karma ya da diğer türlü fark etmez ;)

    5
    0 Yorumla
  • minemine13
    minemine13 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl

    Ya zaten böyle bir olanak var kız veya erkek lisesi bence karma eğitim daha iyi çünkü insanlar eş cinslerle ne kadar aynı ortamda kalırsa o kadar kavga çıkar dayılanma vs. böyle iyi dokunmasınlar.

    1
    3 Yorumla
    • sonbaharyagmurum
      sonbaharyagmurum
      +1 yıl

      Yasaklar insanlari kendine ceker. karma ortam iyidir ki. bir kiz evlenince bile evde abisi yoksa karsisindaki erkekle nasil konusmali oldugunu. seviyyesini ve saygisini korumayi. ozguven gelisdirmeyi ogrensin.

      Yorumla
    • sonbaharyagmurum
      sonbaharyagmurum
      +1 yıl

      +1verdim:)

      Yorumla
    • minemine13
      minemine13
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bunu düşünebilenlerin beyni ile bacak arası yer değiştirmiş demektir. İslamiyet adına bunu yapanlar siz asla müslüman olamazsınız, islam dini seks dini değildir.

    8
    0 Yorumla
  • anticög
    anticög Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dershanede erkek kız ayrıydı. Gayet rahattık ve daha güzel arkadaşlıklar vardı. O sınıfa bir erkek girse sınıfın düzeni değişirdi. Başarı daha yüksekti. Dersi kaynatan yoktu. Ben sadece sınıflar ayrı okullar aynı olsun derim. Başarı yükselecektir

    0
    0 Yorumla
  • yarenyaren1
    yarenyaren1 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 59%
    +1 yıl

    hem anafen dershanesınde 2 yıl egıtım gormus hemde ımam hatıp lısesıne gıden bırıyım katıyen olmaz bu tez tutmaz yanı ımkansız gıbı cok sacma :D

    2
    0 Yorumla
  • saripapatya35
    saripapatya35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ayri olmaz kiz erkek ayni okulda okumali. Biz nasil ayni okullarda okuduysak, derslerde ogretmen ayarlamasiyla erkekle bile yan yana oturduysak hic bisey olmadiysa simdi de olmaz.

    4
    0 Yorumla
  • cahiliye
    cahiliye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    15 yasında kızı gene 15 yasında bı oglanla bına koselerınde sacma hallerde gormekden kurtuluruz belkıde kım bılır :D

    2
    2 Yorumla
    • yenerk16
      yenerk16
      +1 yıl

      15 lise 1 oluyor farkındamısın?

      Yorumla
    • cahiliye
      cahiliye
      +1 yıl

      Lise birde yiyişmek serbest de haberimiz mi yok

      Yorumla
  • GigaHeart
    GigaHeart Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 49%
    +1 yıl

    Doğru olmaz bence. Insan sosyal bir canlı ve kadın erkek iletisimine gerek olmasa bir arada yaratılmazdı.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (189)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Orta okul ve liselerde kız-erkek ayrı okutulsa nasıl olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar ve erkekler aynı okulda mı, ayrı okuldamı okumalı? 37 cevap verildi
Lisede tek cinsiyetli eğitim veren bir okulda okumanın zararları nelerdir? 8 cevap verildi
Özel okuldan devlette geçen lise öğrencisi kız nelerle karşı karşıya gelir çok fark yaşar mj? 6 cevap verildi
Bir kız liseyi okumazsa ne gibi şeylerden mahrum kalır? 15 cevap verildi
Okullarda karma eğitim mi, kız-erkek ayrı eğitim mi? 21 cevap verildi
Üniversitede bazı kızlar neden rahatlar? 1. siniftayim liseye göre çok farklı bir ortam? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨