Orta okul ve liselerde kız-erkek ayrı okutulsa nasıl olur?

Herkesi ilgilendiren bir soru sormak istiyorum..
Buna karşı çıkacak zevat epey vardır lakin bunu irdelediğimizde çarpıcı sonuçlar çıkabiliyor.

Kadın enerji bedeni.. Enerji alır dolar ve boşalır..
Erkek enerji beden.. Enerji alır enerji verir...
Kalp atışı gibi süreklidir.
Oysa kadında bir enerji dolma süresi vardır... ve ondan sonra enerji verme vardır...

Bu sebeple kadın enerji bedeni erkek enerji bedenine bir nevi tıkaç gibidir...
Erkek ibadet ederken yanında kadın olursa kadın aurası erkeği kapatıyor.
Enerji transferi duruyor.
Hadis i şeriflerde bu durum iki kadın arasında yürümeyin ile insanlık uyarılmıştır.. hatta uzun süre kadın bir yerde oturur da oradan kalkarsa oraya oturmayın uyarısı da vardır.
Orada da oturan kadının bıraktığı aural alan vardır.
Oturup bu enerjiyi emmeyin manasındadır..

Karma eğitim tüm fizyolojik sistemleri olumsuz etkilediği gibi öğrenmeyi de olumsuz etkiler.
----------------------

Bu aural kapatma kızları erkek yanlarına kaydırır.
Erkekleri dişi yanlarına gibi cinsiyet kaymaları da yaşatır..

Erkek yanına kaymış kızlarda konuşma külhanbeyvari kabadayı variliğe kadar belirti verir.

Dişi yanına kayan erkek aşırı tepkici her an erkekliğini gösterecek şekilde kavgacı tahripkar uyumsuz hırçın kavgacıdır.
Yahut eyvah oğlan oğlan oldu tavırlı bir oğlunuz olur..

Çağdaşlığın gereği gibi gösterilerek erkek+kadın bir aradalığı her fırsatta vurgulanır.
Avustralya Eğitim Konsülü 6 yıl boyunca süren ve 270 bin öğrenciyi + 53 akademik konuyu kapsayan araştırması şunu göstermiştir ki , erkek veya kız tek cinsiyet okullarında okuyan öğrenciler karma eğitim alan öğrencilere göre %15 ile %22 arasında bir başarı avantajı sağlamışlardır.
Ayrıca bu okullardaki öğrenciler bu şekildeki okullarda okumanın daha eğlenceli olduğunu ve eğitim sürecinin daha etkin olduğunu bildirmişlerdir...

Bununla ilgili olumlu-olumsuz makul fikri ve düşüncesi olan varsa dinlemek ( okumak) isterim..
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler top olur kızlar lezbiyen diyen olmuş.. askere giden herkes gay olmuş sanırım.. bu tez tutmaz bence

Ayrıca erkekler kızlara göre daha olumlu bakıyor bu işe.. yorumlar onu gösteriyor.. bu işte biterslik var sanki :/
Orta okul ve liselerde kız-erkek ayrı okutulsa nasıl olur?
Cevapla