• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Orta okul ve liselerde kız-erkek ayrı okutulsa nasıl olur? (Sayfa 3)

fundamentalist
fundamentalist Takip Et
Guru Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
22
Yapay Zekaya Sor
Orta okul ve liselerde kız-erkek ayrı okutulsa nasıl olur?
Cevapla
Lise Soruları Eğitim Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

130

Cevap

179

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • AdidasMan
    AdidasMan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Auralarla kafayi bozmus bunlar bos seyler kendine gelde beynini bul once kadinin oturdugu yerdeki auradan sanane

    2
    3 Yorumla
    • abirisebi
      abirisebi
      +1 yıl

      Rasulullahın hadisine göre kadın bir yerde oturup kalktığı zaman (sıcaklığı kaldıysa) oraya kaç tane erkek oturursa okadar erkekle zina yapar.
      Sadaka rasulullah (rasulullah doğruyu söyledi)

      Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Komikti :D

      Yorumla
    • AdidasMan
      AdidasMan
      +1 yıl

      Kimse kusura bakmasın ne zinasindan bahsediyosun sen?
      Bana o hadisteki mantigi anlat sanki hz. Muhammed onu auralara gore hesapladi töbe töbe mantıksız seylere kapiliyoruz ya yazik tamam kardesim sen oturma ama ben ayakta gidemem

      Yorumla
  • fatimaltntss
    fatimaltntss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl

    Bunu bilmeyen var mı? Heryerde düzenin içine ettiler. Enerji merkezi kabul edilen kabede bile karışık tavaf ettiriyorlar adamı. Düzelmemiz lazım ama ne zaman. Hangi gençikle :)

    0
    0 Yorumla
  • yinemibamya12
    yinemibamya12 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 418 cevap paylaştı.

    erkekler ayrı kızlar ayrı okutulursa cinslerin birbirlerine olan ilgi ve merakları artar bir yandan da dediğin gibi başarı artar... falan değişik bir durum ortaya çıkar... paylaştığın bilgilerde çok güzelmiş

    1
    0 Yorumla
  • delisorular96
    delisorular96 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 315 cevap paylaştı.

    Bence bizim laik ülkemiz henüz buna hazir değil. azicik daha gelisirsek belki olabilir. yani inşallah. destekliyorum.

    0
    1 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      :)(

      Yorumla
  • cijklet
    cijklet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    ya hayır bu hadislerin kaynağı nedir nerden okudun buldun anlamam madem kadınların erkek üzerinde bu kadar olumsuz etkisi var neden yaratılmışlar? neden birlikte olma hissi duyarız neden evleniriz sadece üremek içinmi?

    1
    1 Yorumla
    • poetikalife
      poetikalife
      +1 yıl

      Adı üstünde hâdis binevi bonzai kafası Allah'ın ayeti mi? Hadisler mi bunu sorgulayamadıkları sürece hep cehalete maruz kalcaklar ve şu olcak bu insanlar bizi neden bombalıyor?

      Yorumla
  • bodybulding
    bodybulding Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 45%
    +1 yıl

    çok iyi olur. çokta guzel iyi olur taammı... bu ayrı gayrı meselesini çok karıstırdılar taammı... bu olay kurban olduğum allahtan gelebilir. fakat lakınki öyle degildir.. benim açıklamam bu kadar...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Üniversiteye kadar kızlarla tek etkileşimi komşu kızları ve facebook sayesinde olan erkeklerin ne kadar sağlıklı olmasını beklersiniz?

    5
    0 Yorumla
  • Vujks
    Vujks Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dışarda yeni getirilen sarılma yasağı kadar saçma bişey

    6
    0 Yorumla
  • Zenith
    Zenith Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Bir eğitimci olarak konuyu fazla spesifik buldum. Ülkemizde eğitim alanında yol alınması gereken o kadar fazla konu var ki, keşke iş sadece bu meseleye kalsada sonra tartışsak.

    1
    2 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Sayın eğitimci belki de bu akıl kaymalarından dolayı daha önemli konulara odaklanamıyoruz sanki..

      Yorumla
    • Zenith
      Zenith
      +1 yıl

      Akıl kayması değil aksine çok güzel akıl oyunları var bu yüzden bu sistemin çözülmesi gibi bir olasılık mevcut değil.

      Yorumla
  • volkankimki
    volkankimki Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 374 cevap paylaştı.

    Farklı gözle bakıyorsanız tamamen sizin sorununuz. Gericiliğin alemi yok.

    3
    0 Yorumla
  • RomAna
    RomAna Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    1. kız okulu
    2. erkek okulu
    3. karma okul
    olsun isteyen özgürce tercih etsin gitmek istediği yeri en iyisi

    3
    0 Yorumla
  • cizmelikediii
    cizmelikediii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    böyle bişey olamaz. dediklerin kabul edilebilir değil çünkü mantıklı değil.

    3
    0 Yorumla
  • sinemy20
    sinemy20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl

    Bnce daha iyu olir oyle olursa ki dunyada ornekler var. Mesela Malta

    3
    0 Yorumla
  • emreKafkaslı
    emreKafkaslı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ahlaki değerler adına okullar ayrılmalı. Müslüman olmasa bile insan bunu istemeli. Kim ister kızının ya da kardeşinin başka erkeklerle cinsi yönden muhatap olmasını. Empati kurarak olur bu iş.

    1
    0 Yorumla
  • Ceyces
    Ceyces Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 36%
    +1 yıl

    Evet işte bu yüzden kizlar ayrı erkekler ayri okutulan müslüman ulkeleri cok gelişmiş durumda. Yillardir karma okuyan Avrupa sürünüyor.

    1
    0 Yorumla
  • betül16
    betül16 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    ilkokulda daha bilinç altına işler ve ileriki yaşlarda kız erkek ayrımcılığı oluşur buda kötü sonçlar doğurur aralarında rekabet çatışma v. b.

    1
    0 Yorumla
  • bluegangsta
    bluegangsta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    burada endustri meslek lisesinde spastik bir cocuk tecavuze ugradi.. ergen cocuklar birbirlerini ziker.. toplumda sosyal olarak gelisememis abazan insanlari daha skla goruruz

    2
    0 Yorumla
  • Damascus
    Damascus Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Aynen bence kadınlar kafeste kalsınlar geçen yolda yürüyorum bir kadın yanımdan geçti elektrik çarptı. Böyle şey mi olur?

    3
    1 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Hehe dolaba koy da soğumasın :p

      Yorumla
  • AcayipKız
    AcayipKız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    cok iyi olur olsa bence biz cektik gelecek nesil cekmesin erkeklerden değişik değişik haraketler bağırmalar birbirinele yaptıkları iğrenclikler baksır görmek filan öğ orta okul ve lisa anılarımdan hala aklımda

    0
    0 Yorumla
  • pronectus
    pronectus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Doğrusuda bu ama işlerine gelmediğinden kabullenmek istemiyor kimse. Yok lezbiyen olurmuş, yok top olurmuş bırakın bu işleri. Şimdi herkes özgür kızlı erkekli okumak vs. Ama top lezbiyen dolu, gün geçtikçe de kötüye gidiyor.

    1
    0 Yorumla
  • TheDudeAbides
    TheDudeAbides Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    nasıl bir şakirtsin la enerji, aura ayağına inception takılıyorsun

    1
    1 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Şakirt mi? Yok artık.. bilimsel de mi bağmıyaağğğhh

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bu kadar kasmaya gerek yok, endustri meslek liselerinden universiteye giden ogrencileri gozlemleyin gorursunuz. Ya asosyaller ya da abaza.. Ayni sey kiz meslek icinde gecerli.. Bnce gecersiz bir arastirma ya da fake..

    3
    0 Yorumla
  • pembekereste
    pembekereste Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Orta okul üni dahi olsa ayrı olsun isterim
    Benden geçti artık
    Ama çocuğumu kesinlikle o şekilde okutmak isterim

    4
    2 Yorumla
    • Sonmermi
      Sonmermi
      +1 yıl

      Abi nası bişeysin sen yaa? sen ben aynı aynıı? şok ben vefat ben Twamwa :D

      Yorumla
    • pembekereste
      pembekereste
      +1 yıl

      @Sonmermi budamı aynı budamıı Bende şok bende vefat :D

      Yorumla
  • alternatif_
    alternatif_ Takip Et
    Yoda Yaş: 51 , eic 35%
    +1 yıl

    Çok iyi olurdu,
    olmazdı , falan dı filandı diyenler boş boş konuşuyor iye yorumladım kendi içimden , onlar hakkında daha çok şey düşündüm.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    kafa kafa değilse kasketci ne yapsın. herkes kendine hakim olmayı bilir becerebilirse sıkıntı olacağını düşünmüyorum. ancak tabi ki o yaştaki çocuğa gelde anlat bunu. banada o yaşta söyleseler bende anlamazdım.

    0
    0 Yorumla
  • püskül
    püskül Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    bir hoca demisti ki sadece kızların ve sadece erkeklerin okutulduğu okullarda öğrencilerdeki saygı daha azmış ve hep küfür filan ediyorlarmıs ama karma olunca dikkat ediyoarmıs kendilerine söylediklerine vs.

    1
    0 Yorumla
  • Sonmermi
    Sonmermi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ateş le Barutu Yan yana Koyan Eğitim Sistemi Beyin Yıkamak için Taraslanmış

    Şeytani bir Sistemdir.. Benim de beynim yıkandı ama Genjlik Kurtarılabilir...

    Ondan Sonra Sewişken bir Gençlik türüyor...

    1
    1 Yorumla
    • sonbaharyagmurum
      sonbaharyagmurum
      +1 yıl

      Benim beynim yikanmadi. ustelik sinfimizdaki erkek kardeslerim benim yazilarimi kopyalayarak iyi not alirdi:) okuyan icin ne sehir. ne koy. ne karma. ne ayri egitim. ne zenginlik. ne yoksulluk fark etmez.

      Yorumla
  • MichaelDawson
    MichaelDawson Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Zaten abazan bir milletiz birde başımıza bunu çıkarma :)

    4
    0 Yorumla
  • yiyilesi
    yiyilesi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    seninle ayrı bir dünyada yaşmak isterdim ayrı bir ülkede değil. üstüne alınma sadece sen değil senin gibilerle

    3
    0 Yorumla
  • İsimsiz53
    İsimsiz53 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    Kizlar tesfik edici kiyafetlerle gelmezse neden olmasinki

    1
    0 Yorumla
  • Bay-ken
    Bay-ken Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hmm sonra cinselliği yeni keşfeden ufaklıklar sıralarda kızlara yaslamak yerine erkek okullarında birbirlerini s... ler dimi AS:DA:Das

    0
    0 Yorumla
  • nazzz92
    nazzz92 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Urkek cekingen nesiller yetişebilir. Is hayatinda sonucta karsi cinsle calismak zorundayiz. ne farkeder

    3
    0 Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Öncelikle tebrikler güzel bir noktaya değinmişsin. Ateşle barut yanyana durmaz. Erkek/kız liselerdeki sapıklığın haddi hesabı yok. Kimin eli kimin neresinde meydanda.

    2
    0 Yorumla
  • byms29
    byms29 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    bence çok doğru tesbit.. bu kızla ve erkek ler fazla yakınlaştı... hayatı ciddiye alamıyolar

    1
    0 Yorumla
  • Cemrax
    Cemrax Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence çok saçma. sonuçta toplumda beraber yaşıyoruz ve okulda hayata hazırlanılan yer..

    5
    0 Yorumla
  • özgürcük93
    özgürcük93 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    İslama göre yasamayi yobazlik sayan insanlar neden böyle dusunurler oysaki ıslam dini kız ile erkeğin arkadaşlık kurmasını yasaklar çünkü böyle bir durumda iki taraftan birinin duyguları kesin değişir.

    2
    2 Yorumla
    • meccnun
      meccnun
      +1 yıl

      aynen birader islama göre yaşayanı yobaz görüyolar hıaaımmıaııannnıaıaı kapanan geri oluyo *
      medeniyet dediğin açmaksa bedeni
      hayvanlar senden daha medeni
      haksız mıym l*n :D

      Yorumla
    • Enternasyonel
      Enternasyonel
      +1 yıl

      6 yıllık bir kız arkadaşım var asla oyle düşünmedim. bacıma hangi gözle bakıyorsam ona o gözle bakıyorum camiden çıkanların kızla rın götl erine nasıl 4 gözle baktığını herkes biliyor müslümanlıgı adam gibi yasayın ondan sonra milleti düzeltme işiyle ugrasın

      Yorumla
  • Kendihalindebirisi
    Kendihalindebirisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tamam okulda ayrıldı diyelim normal hayatta da mı ayrılacak hep birbirinden mi kaçacak okulda ne kadar ayırırsan ayır günlük hayatta iletişim içinde olacak yoksa herkes şehrini ayırsın erkekler şehri kızlar şehri diye

    0
    0 Yorumla
  • çılgıngenç32
    çılgıngenç32 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    İyi olur neden olmasin mesela sen sinifin oruspusu olursun geri kalan seni s*ker bos islerle ugraşmayın * sahte dindarları.

    3
    0 Yorumla
  • ÖzGürstanbuL
    ÖzGürstanbuL Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 32%
    +1 yıl

    canları nasıl ısterse oyle olsun duzen zaten kalmadı. su saatten sonra hıc bırseyı cevıremezler.

    0
    0 Yorumla
  • meccnun
    meccnun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    birader çok iyi yazmışın etkiledin beni inandım 2023ten sonra DEVLET BAŞKANI olunca ilk işim bu olcak emin ol, tabi o zamana kadar ayrılmazsa

    0
    0 Yorumla
  • bluewhitedream
    bluewhitedream Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kiz meslek Liseleri ve endüstri Meslek liselerinde gözlem yaparsan nasıl olduğunu anlamış olursun

    2
    1 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Varsa gözlemleriniz okurum..

      Yorumla
  • strangething
    strangething Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Zaten kiz lisesi var. Ama karma olmayinca da disaridan soyutlanmis oluyorsun. 1000 tane kizin tribini cekmek zorunda miyim? :D

    2
    0 Yorumla
  • santana99
    santana99 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    saçma insan ilişkileri ngelişemez hanzo gibi kalırlar. mağaradan çıkmış ayıdan farksız olur çocuklar. çocuklara yazık

    0
    0 Yorumla
  • Unluckygirl1
    Unluckygirl1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Kimine gore iyi olur kimine gorede sacmalik benim icin farketmez

    0
    0 Yorumla
  • geronimo2062
    geronimo2062 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    burada da kızlar ve erkekler birbirlerinin sorularına yanıt vermesin o zaman.

    0
    2 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Eğitimden bahsediyoruz.. burası eğitim yuvası mı?

      Yorumla
    • geronimo2062
      geronimo2062
      +1 yıl

      Bu zihniyet yıllarca kadın ve erkeği birbirinden kopuk yaşatarak, sözde namus bekçiliği yaptı. Dert eğitimin kalitesi felan değil. Tek düşünce kadının, hiçbir erkekle muhabbeti olmadan size eş olması.

      Yorumla
  • bindallı
    bindallı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ben orta okul ve liseyi imam hatipte okudum kız erkek ayrı bir şekilde gayet güzel bir eğitim aldım ileride çocuklarımda aynı sistemle eğitim alsın istiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Syhn5858
    Syhn5858 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence kötü olur daha çok arzulanır yasak şeyler ve burası türkiye tecavüz oranları artar

    2
    0 Yorumla
  • Hukukcu_Adayi
    Hukukcu_Adayi Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Bence kız-erkek ayrı okutulunca karşı cinse karşı aşırı bir merak gelişiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Metin0330
    Metin0330 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    bence bu işi okula taşımadan önce aile içi disiplin ve ahlak dersi verilse hiç kimse kendisini kısıtlamak zorunda kalmaz.
    bence yeni nesili kısıtlayarak değilde neyin doğru neyin yanlış olduğunu aile içinde öğretirsek daha başarılı olur

    1
    0 Yorumla
  • outlaws27
    outlaws27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Escinsellik orani tecavuz orani ve ogretmene asilma olayi daha fazla artar😄

    1
    0 Yorumla
  • Dawnn
    Dawnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    İnsanları karşı cinsten uzak tutmak insanları dahada abaza yapar

    0
    0 Yorumla
  • bestamii
    bestamii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bence daha iyi olurdu anne babalarin akli coccklarinda kalmaz bizim turk erkeklerinin cogu kiz icin okul cikislarinda kavga ediyorlar en iyisi ayri ayri olmalasi okullarin hemde yakinlik mesafesi bile olmasa daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • TrypanosomaZ
    TrypanosomaZ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Başarı konusunda kesinlikle ayrı olunca artıyor. Ama öyle ayrı bir okuldan çıkıp karma okula geçince asosyal kalıyorsunuz Bkz. Ben. ya tamamen karma ya da tamamen ayrı olmalı ki ayrı olursa 10 sene içinde inanıyorum eğitim başarısı artar..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkeklerin konuşması oturması kalkması tamamen değişir erkek Erkeğe muhabbet ederken neler konuşuluyo zaten kız - erkek SAYGI diye birşey kalmamışken

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ek : kızlar bizi doğdumuz andan itibaren yontmaya başlıyo ikili ilişkilerde okulda öğrenilenleri ben niye bir erkekten öğreneyim ki

      Yorumla
  • AlikMalik
    AlikMalik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Peki ayrı okuyunca olusacak olan karşı cinse ilgi sayesinde ortaliktaki hanzolarin abazalarin azalacagini mi saniyorsun? Boylesi iyi bence.

    1
    0 Yorumla
  • SiyahlaBeyaz
    SiyahlaBeyaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Üniversitede büyük bir enerji patlaması yaşanacağı kesin bence :)

    2
    1 Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      Hahaa bu güzeldi :D

      Yorumla
  • gerekliadam
    gerekliadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Olumsz yönlerinide dikkate almak lazım. Sadece eğitim olarak bakmamak lazım. Bu şekilde yaşıyan ülkelerdeki suç oranlarıda dikkate alınmalı

    3
    0 Yorumla
  • Özgürvatandaş
    Özgürvatandaş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    1 saat kadar okumanız için çok şey yazabilirim ama uğraşamam şu an ki zihniyet fikirleri değil dini önemsiyor cevap ortada

    1
    0 Yorumla
  • mynameisMR
    mynameisMR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hocam pek anlaşılmamışsın anlaşılan ama ben de aynı fikirdeyim. Kadınla aynı ortamda bulunan erkeğin dikkatini toplaması derse konsantre olması daha zor. Hakeza bir bayan için de aynısı geçerli

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bizim okul ihl. Yani isteyen gene buluyo birini. Kisilikle ilgili bro.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (129)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Orta okul ve liselerde kız-erkek ayrı okutulsa nasıl olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar ve erkekler aynı okulda mı, ayrı okuldamı okumalı? 37 cevap verildi
Lisede tek cinsiyetli eğitim veren bir okulda okumanın zararları nelerdir? 8 cevap verildi
Özel okuldan devlette geçen lise öğrencisi kız nelerle karşı karşıya gelir çok fark yaşar mj? 6 cevap verildi
Bir kız liseyi okumazsa ne gibi şeylerden mahrum kalır? 15 cevap verildi
Okullarda karma eğitim mi, kız-erkek ayrı eğitim mi? 21 cevap verildi
Üniversitede bazı kızlar neden rahatlar? 1. siniftayim liseye göre çok farklı bir ortam? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨