Aylık 8-10 bin arası maaş alıyorum yaşım 20 üniyi dondurmalı mıyım?

Fotoğrafçılık 2. sınıf öğrencisiyim son senem staj falanda var dümenden diploma için okuyorum ama giyim mağazasında iş buldum iki aydır 8.9 alıyorum ve bu geçici olduğumu söylediğim için az kalıcı tecrübeli olsam 11-12 alanlar var bu yaşımda ilk defa evdekilerden fazla para kazandım para tatlı geldi yarısını eve veriyorum araba alıcaklar bana 200 bine okula gitmeyip onu mu ödesem

Aylık 8-10 bin arası maaş alıyorum yaşım 20 üniyi dondurmalı mıyım?
Cevapla