Keskin sınırlar çizip sert tavırlar sergilersem işimden olur muyum?

Bana hep ismimin yanına hanım eki ve sizle hitap edildi (garsonum) ve hiçbir zaman patronum lafımın üstüne laf söylemedi beni üzmemek için şimdi okulum gereği satış danışmanı olarak kurumsal bir giyim sektörüne giriyorum ama oradaki müdürler yeri geldiğinde isminle sesleniyor kaba davranıyor hatta aşağılıyor (tecrübeyle sabit) bende bu iş yerinde bana saygısızlık ederse hanım diyeceksin ya da sen değil siz diye iş arkadaşlarımı veya yöneticimi uyarsam işimden olur muyum

Keskin sınırlar çizip sert tavırlar sergilersem işimden olur muyum?
Cevapla