Merhaba
Size verilen talimatın dışına çıkmamak pişirilir midir?
Mesela bana hiçbir yetkin yok dedikleri için sifir sorumluluk noktasındaydim.
Merhaba
Size verilen talimatın dışına çıkmamak pişirilir midir?
Mesela bana hiçbir yetkin yok dedikleri için sifir sorumluluk noktasındaydim.
Durumları detaylı bilmediğim için bir şey diyemem. Mesela sizin görevinizin tanimi nedir? Sizden yapmanız veya yapmamanız istenen şey veya seyler bu tanımın için de mi dışında mi kaliyor bilemiyorum. Ama bu biraz da şuna bağlı sizin bu işte çalışmaya ihtiyacınız varsa yani sartlara göre buraya mecbursaniz vereceğiniz tepkiye de karşıdakilerin mesela yöneticinin anlamazliktan gelip haksız davranışlarını korukleyebilecegini bu sebeple de işlerin daha sarpa saracağını sezmisseniz daha iyi bir yer bulana dek burada idare etmek ve sakin kalıp minimum zararla kurtulmaya çalışmak daha doğru bir fikir olabilir.(Bkz köprüyü geçene kadar...)
Makine Mühendisiyim.
Girdiğim işlerde " hiçbir yetkimin olmadığını" belirtiyorlar.
Bende "Sıfır yetki" ile
" Sıfır iş" yapabildiğim için iş yürümüyor işten çıkarılıyorum.
Sorunum bu
Cevap
1Cevap
mudurun var ve sen yardım ya da elemansan senın sorumlulugun yok.. gorevını yap maasını all... pısırıklık degıl kapıtalıst sıstemde ayakda kalmak bu durum
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?