Sizce bu kişiliğim yüzünden iş yerinde sorun yaşar mıyım?

Ben karakter olarak soğuk, hiç gülmeyen, gerekmedikçe kimseyle konuşmayan arkadaşlık etmeyen sadece 7-8 senelik birkaç arkadaşımla muhatap olan biriyim. Şaka yapıldığı zaman bile gülmem. Her zaman resmi bir insanım her yerde. Ama kibar biriyim de kimseyi aşağılamıyorum yani. Ama insanlar nefret eder gibi bakıyor. Sizce bu kötü bir özellik mi?

Sizce bu kişiliğim yüzünden iş yerinde sorun yaşar mıyım?
Cevapla