Merhaba nasil bosanma davasi acildigini ayrintili anlatir misiniz rica etsem?

Bir de anlaşmalı bi şekilde nasıl bosanilir? Ben bir avukatla görüştüm ama sadece danışmanlık parası verdim davayı açmış oluyor muyum? Yoksa başka belgeler falan mı gerekiyor?

Merhaba nasil bosanma davasi acildigini ayrintili anlatir misiniz rica etsem?
Cevapla