Atanali iki ay oldu, iki kişiyiz yanımdaki kıdemli diye herşeye minnet etmeli miyim sizce?

Daha nitelikli işleri o yapıyor bugün ben tepki gösterince, iş bölümü yaparız ama hicbirsey öğretmem anlatmam dedi '( sizce tek başıma öğrenebilir miyim , yoksa biraz daha boyun mu egeyim :(

Atanali iki ay oldu, iki kişiyiz yanımdaki kıdemli diye herşeye minnet etmeli miyim sizce?
Cevapla