1 aya yakın oldu konusmuyoruz birbirimizi her yerden cıkardık kötü de bitmedi sizce dogum gununu kutlayım mı?

1 aya yakın oldu konusmuyoruz birbirimizi her yerden cıkardık kötü de bitmedi sizce dogum gununu kutlayım mı?
Cevapla