Barmenler ya da barda çalışanlar neden yüksek ücret alıyor?

18 yaşındayım tek yasamaya basliycam ve iş hayatına atilicam. İş araştırırken karşıma cikanlarda hep bar tarzı yerlerin günlük ücreti çok fazla neden? Fazla kazandıkları için mi?

Barmenler ya da barda çalışanlar neden yüksek ücret alıyor?
Cevapla