Kendimi çok kötü hissediyorum bu psikolojiyle nasıl başa çıkacağım?

Selamlar, ben 99’luyum ve belirli sebeplerden ötürü üniversite sınavına hazırlanamadım gitmek isteseydim giderdim aslında ama gitmedim iyi bir bölüm istediğimden. Dershaneye yazıldım 2005’ler 12 olmuş, mezunda var ama kac yaşındalar bilmiyorum kendimi bugun o kadar kötü hissettim ki bir ara ağlayacaktım, ne yapacağım ben çok mutsuzum elimden bir şey gelmiyor oysa, önerilerinizi almak istiyorum:(

Kendimi çok kötü hissediyorum bu psikolojiyle nasıl başa çıkacağım?
Cevapla