"Merhaba Hocam ben... sinifindan... bolumu öğrencisiyim ismim Esma S.
İnternet problemim dolayısıyla ödevimi bu saatte gönderiyorum affınıza sığınarak. Şimdiden teşekkür ederim."
Şimdi ben bu cümlede affınıza sığınarak yerine ne getirebilirim?
"Merhaba Hocam ben... sinifindan... bolumu öğrencisiyim ismim Esma S.
İnternet problemim dolayısıyla ödevimi bu saatte gönderiyorum affınıza sığınarak. Şimdiden teşekkür ederim."
Şimdi ben bu cümlede affınıza sığınarak yerine ne getirebilirim?
Kusura bakmayın sizi rahatsız ettim hocam ancak elimden olmayan internet problemim nedeniyle ödevimi bu saatte göndermek mecburiyetinde kaldım. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
Bu şekilde de yazabilirsin yani abartılı eğilip bükülmenin mantığı yok. Ancak eğer ödevin süresi geçtiyse üniversitede bahaneler pek kabul görmez yani sen bunu dediğinde sana o zaman bir internet cafeye gidip yükleseydin diyebilir ancak inşallah kabul eder ödevini.
Çok teşekkür ederim 🙆♀️🤗🤗
Rica ederim
Teknik aksaklıklar dolayısıyla ödevimi bu saatte göndermek durumundayım. Özürlerimi iletir, kabul etmenizi arz ederim. İyi günler, iyi çalışmalar dilerim.
Üniversitede böyle durumlarla çok karşılaştım. Artık refleks olarak yazıyorum 😅😂
Vayyyy mükemmel cevap 😄🙆♀️💙 çok teşekkürler
Rica ederim.
Cevap
6Cevap
Bir şey getirmene gerek yok zaten affınıza sığınarak demişsin o cümlenin zarf tümleci, gönderiyorum da yüklem. Normal bir cümle yani
Yine affına sığınmak biraz abartı geliyor. Sanki kralın önünde elini eteğini öpmek için botun büken sizin yanınızda boynumuz kıldan incedir diyen kuklalar gibi hissettiriyor 😅
Bütün bu uğraş sonunda sana döncek olan cevabın ok olması djdldm
😄😄😄😄 Bu iyiydi. Ama şey bi de hocaya gönderiyorum. Muhtemelen cevap da gelmeyecek mailden
Yaz okulu hocası:) maesef bir dersten kaldım üniversitede bu sene
... bu saatte gönderiyorum, kusura bakmayın ya da bakarsanız bakın ya, banane🤣
😂😂😂😂
Anlayışla karşılamanız bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
Çok teşekkür ederim. Bu uygun sanırım 🤗🙏
Rica ederim 👍
Niye affınıza sığınarak dersen telif mi ödeyeceksin
😄😄😄😄😄hayır ya. Yukarıda birine açıklamıştım onu okusan :))
Ya şu hoca milletinin bu kadar bir yerini kaldırmayın. At maili şeyime kadar de
internet problemim dolayısıyla ödevimi bu saatte gönderiyorum rahatsızlık verdiysem özür dilerim 😂
Ödevin tarihi mi geçti
Affınıza sığınarak deme. Geç gönderdiysen kabul etmenizi rica ediyorum falan de
Yok tarihi geçmemiş Henüz yiyilebilir 😅😅 şaka yapıyorum. 2 gün var ama benim internet problemim var ve yarın da gönderemeyebilirim O yüzden gece geç saatte mail attığım için bir şey yazmak istedim böyle
Ya özür dileme ne alaka tel degil ki bu. Calmiyo. Adam zaten sabah girecek maili. Normal bu yanı. Mail su saatte olacak diye bi şey yok.
Nerhava Hocam
ödevim ektedir.
Iyi günler
Esma
Teşekkür ederimmm
Söyle yaz.
Reiz,
Lanet olası ödev ektedir.
Esma başkan
ödevi yaptığıma şükret şıklık
Hahhahahhahau çok tatlısın 😄😄😄😄💕 beni güldürdün için teşekkür ederim:)
Anime seviyorsun sen de he :)
Ama yazdın çoktan 😂😂😅 şıklık
Mail mi atıyorsun
Aynen
Huzurunuza çıkarak ulu paşam diyebilirsin
Gönder gitsin zaman geçiyor 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?