İzin hakkım var ama kpss çalışmak için tatile çıkmayayım dedim. Sizce yanlış mı düşündüm yoksa doğru mu?

Bir işte çalışıyorum, yıllık iznim var ama onu şehir dışına çıkmak yerine kpss çalışarak değerlendireyim diyorum. Fırsat buldukça çalışıyorum zaten. Sizce doğru mu düşünüyorum?

İzin hakkım var ama kpss çalışmak için tatile çıkmayayım dedim. Sizce yanlış mı düşündüm yoksa doğru mu?
Cevapla