Ekonomi kazandım başka şehirde ama nişanlım istemiyor. Ne yapmalıyım?

Ben de onu orada çok özleyeceğim ama okul orası çıktı. Aslinda istedigim bölüm de ekonomi değil ama bi daha mezuna kalirsam 2. Defa kalişim olacak. Mezuna kalmak da mantiksiz sanirim değil mi?
Ekonomi kazandım başka şehirde ama nişanlım istemiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla