1. dönem ortalamam 1.67, kümülatifim 2.06. Dönem tekrarı mı yapacağım?

benim 2. sinif 1. donem ortalamam 1.67, kumulatifim 2.06 ben şimdi seneye ilk donem 3. siniftan ders alamicak miyim dönem tekrari mi oluyor bir bilginiz var mı lütfen yardım edin
1. dönem ortalamam 1.67, kümülatifim 2.06. Dönem tekrarı mı yapacağım?
Cevapla