Merhaba, benzer bir durum arkadaşlarımın başına geldi. Bu dönemi devam ediyorlar yani ben ne alıyorsam onlar da aynı dersleri alıyor ama seneye güz döneminde kaldığı dersleri almak durumundalar. O şekilde ilerleyecekler. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tamam sadece kaldığımız dersleri alıyormuş uz. alttaki arkadaş öyle dedi. Ben yarıyıl tekrarı deyince tüm dönemi tekrar edeceğim sanmıştım 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Merhaba, benzer bir durum arkadaşlarımın başına geldi. Bu dönemi devam ediyorlar yani ben ne alıyorsam onlar da aynı dersleri alıyor ama seneye güz döneminde kaldığı dersleri almak durumundalar. O şekilde ilerleyecekler. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Tamam sadece kaldığımız dersleri alıyormuş uz. alttaki arkadaş öyle dedi. Ben yarıyıl tekrarı deyince tüm dönemi tekrar edeceğim sanmıştım 😊
Anladım :)
sen üst sınıfa geçiyorsun ama önce ilk dönemden dersleri alacaksın kredin yeterse kendi döneminden de ders ekleye bileceksin
Sadece kaldığım dersleri alıyorum dimi komple dönemi tekrar etmicem
kaldığın dersleri
Tm teşekkürler