1ci dönem ortalamam 44 2ci dönem ortalamam 51 sizce kalırmıyım yoksa geçermiyim la?

1ci dönem b*k varmış gibi hiç çalışmadım önemsemedim şimdi göte geldim kalırsam depresyondan depresyona girerim bu dönem yine düzelttim bazı dersleri 1ci dönem 44 tü ortalamam bu dönem 51 kalırmıyım geçermiyim bir bilgi verin mübarekler?
1ci dönem ortalamam 44 2ci dönem ortalamam 51 sizce kalırmıyım yoksa geçermiyim la?
Cevapla