Güncellemeler
+1 yıl
hayırlısı diyeceğim de akdenize 1 sene gittim hiçbir hayır yoktu
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
hep hayalim İstanbul'da özel üniversitede okumaktı ama ilk sene bana öyle bir imkan verilmediği için ben tobba özyeğine gidebilecekken akdenize gittim şu an 3'e geçtim orada mutsuz ve umutsuzum staj bulacaklarını sanmıyorum. Babam denen kişi almanyada çalışacak aylık 50 bin alıcak ama ondan istemek istemiyorum çünkü beni bu hafta garsonluk yapmak istedim diye lavaboda dövdü. Annem de kötü biri ona söyledim yaa oldu dedi ve bugün son gün, Özyeğin geçti zaten bari kadir hasa geçebilseydim bölüm uluslararası ilişkiler üniversite çok önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Biz de özel üniversite okuyamadık. Hatta açıktan mezun oldum. Senin canın sağ olsun.
ortalamanı yüksek tut, masterı oralarda yaparsın
uff ne masterı ya
Evet
derdini...
saf msın yoksa numara mı yapıyorsun? Kariyerim buna bağlı
Hayatın bu kafayla çok zor olmalı
malsın gerçekten devlet üniversitesinden çıkıp asgari ücret almam mı senin kafanın yeterliliği
Sözlerimden bunu mu anladın bir de üniversite okuyacaksın üzücü bir durum
Yardim ister misin bu konuda pekii
hem de çok çünkü benim geleceğim bu
Konusalim istersen bu konuda
konuşarak nolucak kanka başvuru için bile 500 lira gerek ve bu akşam bitiyor ya kocaman kız ağlamak istiyorum hiç iyi değilim umut yok
Ben hallederim onu srun degil o
antalyalı adam mısın
Ist olan adamim
kaç yaşındasın lütfen o asii07 çıkma
24 yasindayim
Yaş yok
22 ya<dım amca