Özel üniversiteye geçemediğim için ağlıyorum, yaş 22 neden böyle oldu?

hep hayalim İstanbul'da özel üniversitede okumaktı ama ilk sene bana öyle bir imkan verilmediği için ben tobba özyeğine gidebilecekken akdenize gittim şu an 3'e geçtim orada mutsuz ve umutsuzum staj bulacaklarını sanmıyorum. Babam denen kişi almanyada çalışacak aylık 50 bin alıcak ama ondan istemek istemiyorum çünkü beni bu hafta garsonluk yapmak istedim diye lavaboda dövdü. Annem de kötü biri ona söyledim yaa oldu dedi ve bugün son gün, Özyeğin geçti zaten bari kadir hasa geçebilseydim bölüm uluslararası ilişkiler üniversite çok önemli

Güncellemeler
+1 yıl
hayırlısı diyeceğim de akdenize 1 sene gittim hiçbir hayır yoktu
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Özel üniversiteye geçemediğim için ağlıyorum, yaş 22 neden böyle oldu?
Cevapla