Kardeşim Üniversite sınavını kazanamıycam diye şimdiden ağlıyor?

Kardeşim 15 yaşında sürekli ağlıyor üniversite sınavını kazanamıycam benden bir şey beklemeyin ne yapıcam , diye söyleniyor

Kendisi diskalkuli (matematik özel öğrenme güçlüğü ama bir hastalık değil.) bu yüzden sırf matematiği kötü diye diğerlerini de yapamayacağını düşünüyor. Yurt dışında okusaydım keşke diyip duruyor , Ona yorumları belki okurum bu yüzden kırıcı olmadan yazarsanız sevinirim. Derslerim de kötü ama falan diyor, Annem olsun dershaneye gideceksin diyor yine üzülüyor başaramam diye. burada okumak istemiyor ne yapmalıyız? Gönderme şansımız zaten yok ve ingilizcesi de dil sınavına girecek kadar iyi değil

Güncellemeler
+1 yıl
Evet kaygı bozukluğu var. Özgüveni düşük bunun için ilaç kullanmıştık doktor yazmıştı selectra ama etki göstermediği için bırakmamızı söyledi o yüzden terapi alıcak okullar açılınca. Özgüveni inşallah daha iyi olacak
Güncellemeler
+1 yıl
10. sınıfa geçecek
Kardeşim Üniversite sınavını kazanamıycam diye şimdiden ağlıyor?
Cevapla