[29/7 10:40] Uğur Bey: Her oluyor diye söylediğim fenalık geçirirmiş gibi oluyorsun ya onu söyledim.
[29/7 10:44] Uğur Bey: Yani hasta olma demedim ben sana birsu :)
[29/7 10:44] Uğur Bey: Sorun yok , ama böyle devamlı tekrar eden bir şey var ise tedavini ol.
[29/7 10:44] Uğur Bey: Bu dinlenerek geçecek bir şey değil demekki.
[29/7 10:45] Uğur Bey: Bundan bahsediyorum , neyse uzatmaya gerek yok. ?
[29/7 10:44] Uğur Bey: Yani hasta olma demedim ben sana birsu :)
[29/7 10:44] Uğur Bey: Sorun yok , ama böyle devamlı tekrar eden bir şey var ise tedavini ol.
[29/7 10:44] Uğur Bey: Bu dinlenerek geçecek bir şey değil demekki.
[29/7 10:45] Uğur Bey: Bundan bahsediyorum , neyse uzatmaya gerek yok. ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yükselen işçi maaliyetlerinde kimse çalışmayan personele para ödemek istemez bence. Adamın dediği gibi dinlenerek geçmeyecek bir hastalığın varsa tedavi olmalısın tabiki. Sgk kaç para olmuş millet hahooo diyor hey gidi heyy
Ama raporum var 2 gün
Tamam da demekki sürekli olan bir durum sanırım. Adamda rahatsız olmuş bence gayet normal
Sürekli dedi 2 kere geçen ay o da yine rapor aldım ve 2 gün gitmemezlikte etmedim raporum olmasına rağmen 2 . Günü gittim
Tedavini ol demiş
2 gün rapor var sizce yarın gidiyim mi
Kendimi iyi hissetmiyorum ama tripte diyede gitmek istiyorum açıkçası
Yarın bekle iyiysen gidersin