2 gün rapor aldım ve maalesef üst üste denk geldi 2 kere. Patronum da bunu yazdı. Sizce kim haklı?

[29/7 10:40] Uğur Bey: Her oluyor diye söylediğim fenalık geçirirmiş gibi oluyorsun ya onu söyledim.
[29/7 10:44] Uğur Bey: Yani hasta olma demedim ben sana birsu :)
[29/7 10:44] Uğur Bey: Sorun yok , ama böyle devamlı tekrar eden bir şey var ise tedavini ol.
[29/7 10:44] Uğur Bey: Bu dinlenerek geçecek bir şey değil demekki.
[29/7 10:45] Uğur Bey: Bundan bahsediyorum , neyse uzatmaya gerek yok. ?
2 gün rapor aldım ve maalesef üst üste denk geldi 2 kere. Patronum da bunu yazdı. Sizce kim haklı?
Cevapla