Ben esim hakkında uzaklaştırma ve darp raporu aldim?

Su anda evine don diye yalvarıyor bende onun mesajlarına cevap verdim ben şimdi yarin bi gun bosanma davasi açsam haksız mı oluyorum
Ben esim hakkında uzaklaştırma ve darp raporu aldim?
Cevapla