Sevgilim üniversiteye gidiyor, ben mezuna kalıyorum ve çok kötü hissediyorum. Ne yapacağım?

netlerim çok iyiydi ikimizinde hayali olan yer gözüm kapalı geliodu benim netlerim ondan biraz daha iyiydi ama sınavda ters tepti onun için çok mutluyum asla gitmemesi için şey yapamam yapmam da ama bi garip hissediyorum çok umutluydum hatta benim gelir onun gelmez diye korkuyordum şu an mezuna kalmaktan baska hiç bi carem yok ama böylede hem mezuna kalmaktan hem de hayalimizin yarım kaldığı için çok üzülüyorum bu yüzden çalışmaya da baslayamıyorum onun work and travel gibi hayalleri vardı beraber yapıcaktık yıl şimdi o yapıcak belki ben hâla uğraşıcam gerçekten çok kötü hissediyorum azcık morel verinn 🥺🥺❤️
Sevgilim üniversiteye gidiyor, ben mezuna kalıyorum ve çok kötü hissediyorum. Ne yapacağım?
Cevapla