Mezun yılım çok kötü hissediyorum, ne yapacağım ben?

Yks sınavına hazırlanıyorum, 2 aydır koclarla ilerliyordum. 2 yıldır takip ettigim ve guvendigim ve sevdigim koclardi. Simdi onlara ayak uyduramadim. Ve bıraktım. Ama calistim deyip yapmayıp yalan soyleyen ve tembellik eden muamelesi gördüm. Gruba bir sonraki koclukta bu tür ozellikte insanlar gelmesin demis. Simdi ne yapacagimi bilmiyorum. Cok boslukta hissediyorum , uuguladigim sistem onlarin sistemi ve su halde , cok yalniz hissediyorum.

Mezun yılım çok kötü hissediyorum, ne yapacağım ben?
Cevapla