Bazenleri sizin de çalışma hevesiniz kaçıyor mu?

Arkadaşlar son 1 aydır bir sorunum var yaklaşık 9 aydır bir devlet dairesinde çalışıyorum ve benim ilk iş tecrübem bu son 1 aydır işe gitmek istemiyorum iş yerinde kimse ile bir sorunum yok işim kolay ve işimde iyiyim sorun iş ile ilgili değil bende anlamıyorum yataktan çıkmak istemiyorum bu ay 3 gün devamsızlık yaptım tutanak yedim işe gitmediğim zamanlarda ise evde yabancı dizi izliyorum ve bir süre sonra canım sıkılıyor neden işe gitmedim diye pişman oluyorum 😂 bu sabah yataktan salona resmen sürünerek geldim ve işte asabi oldum öğlene kadar kimse ile konuşmak istemedim ama aslında hepsi iyi insanlar ayyy bana ne oluyor 😒😔
Bazenleri sizin de çalışma hevesiniz kaçıyor mu?
Cevapla