İşinizi yaparken bazen zorlandığınız oluyomu?

Ben İstanbul'da bulunan bir İnsan Kaynakları firmasında çalışıyorum. Otellerde istihdam edilmek üzere yeni bir Pozisyon açtılar son 1 Ayda yöneticime 100 den fazla aday sundum ancak bir türlü kimseyi beyendiremedim ve doğrusu çok bunaldım ayda 2.000$ ı her insana vermek istemiyolar tabi ancak yinede bukadar seçicilik fazla değilmi

Siz mesleğinizi yaparken zorlanıyormusunuz

İşinizi yaparken bazen zorlandığınız oluyomu?
Cevapla