Hangisinin motivesi daha güçlüdür? Görev/sorumluluk bilincinin mi, sevginin mi?

Hangisinin motivesi daha güçlüdür? Görev/sorumluluk bilincinin mi, sevginin mi?

İnsan severek yaptığı işten neden sıkılır ki? Sevmediği işi yapmak için mi?
Sevdiği işi yapmak demek devamlı o iş hakkında kendini geliştirmek , yenilikçi olmak demek.
Her şey istediğim ve planladığım gibi gittiği sürece kolay kolay sıkılmam.. Ama yaptığım her işte bir sıkıntı çıkar ve istediğim gibi olmazsa sinirden çıldırabiliyorum..
Severek yaptığım işten de sıkılmam görevim olan iştende sıkılmam. Görevim olmadığı halde kitlenen işten sıkılırım, yapmam 😄
Ne ayıp.. 😅
Bana mı ayıpp işi kitleyene ayıp bence 😅
Kitlemek fiili çok kaba.. :/
Daha kibarı ne olabilir
Geçirmek.. 😄
Bu daha kaba 🙄
İsimi severek yapiyorum da iki gündür canımdan bezdum
Tesekkurker
Bir teşekkür bile edemiyor.. 😄
Elim sürçmüş
Sıkıntı var diyorum, inanmıyorsun.. 😄
Keeessss
Cevap
13Cevap
Severek yaptığım bir işten sıkılmam. Görevim olan bir işten zaman içerisinde sıkılma olasılığım var.
Severek yaptığım işten sıkılmam valla
Severek yaptığım işten sıkılmam
Severek yaptığım işten sıkılmam kolay
Görev icabı, yapmak zorunda hissettiğim her şeyden çabuk sıkılırım.
Severek yaptıgın iş keyif alırsın.
Sadece görev sorumluluk ile yapilan iş yük olur , zor ilerler bitsede yapmasam modu olur
Severek yapatığım işten sıkılma olasılığım cok düşükte mecburiyet için olana diyecek bir şeyim yok 😀
İkisini de en iyi şekilde yapmaya çalışırım ve ikisinden de sıkılabilirim.
Ama severek yaptığım daha uzun kalır gibi
Zorunlu olduğum işten belli bir süre sonra sıkılırım. Severek yaptığım iş her zaman daha çok motive eder beni..
Görev zorunluluğundan daha çabuk sıkılırım.. çünkü; istemsizim, daha çabuk yorulur ve daha yavaş hareket ederim.
Görev olarak görünen her şey aynı zamanda zorunluluktur, isteyerek yapılan bir şey değildir. Dolayısıyla, insanı sıkar
Görevim olduğu işten sıkılırım. Görev, sorumluluk sevmiyorum.
Aptalca görevler yüklendiği zaman sıkılırım. Yaptığın işi severek yapmalı insan ☺️
Sırf görevim olduğu sevmediyim işden sıkılırdm
"İş" kelimesinin geçtiği her şeyden çabuk sıkılırım 😅
Her sevginin sonu var, zorunluluk olarak görürsen başarılı oluyorsun
Mecburi işlerden sıkılırım
Severek yaptığım işten hevesimi alınca sıkılır, taviz vermeye başlar en sonunda bırakırım. Ama görevimin olan bir iş zorunlu olduğundan o sorumluluğu terkedemem.
Görevim olduğu için yaptığım işten daha çabuk sıkılırım
İkis, nedenden ama yapacak bir şey yok çünkü isa efendimiz biz e çalışmayı emretti. baba seni kutsasın evlat
sırf görev olduğu için sıklırım
Ben her işten sıkılıyorum kodum bozuk 😁
Kolay kolay sıkılmam
Severek Yapılan İsten Fazla Sıkılmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?