Penceresiz odada ders çalışıyorum. Bunaldığım zaman dersten kopuyorum, nasıl çözüm bulabilirim?

Pencere yok odada.

Normalde millet bunalınca camı açar, hava alır bakar vs... Öyle bir şansım yok.

Tahmin edersiniz ki oda aşırı karanlık

Sıkıntı, uyku bastırıyor

Mola verince tamamı ile kopuyorum ama molasız da olmaz biliyorsunuz.

Oturma odasında cam var ama babam aşırı sigara içtiği ve klimayı açtıkları için içerisinin havası çok boğucu ve rahatsız edici oluyor, gitmiyorum.

Bulunduğum şehirde kütüphaneler 17.00'da kapanıyor ve ben 13.00 gibi uyanıyorum. 😭😭

Neler yapılabilir? Benzer durumu yaşayanlar ya da işe yarayacak öneri verenler olur belki diye umuyorum.

Penceresiz odada ders çalışıyorum. Bunaldığım zaman dersten kopuyorum, nasıl çözüm bulabilirim?
Cevapla