ÜNİVERSİTE TERCİHİNİ SEVGİLİYE GÖRE YAPMAK? İSTEMEDİĞİ BİR YERE GİTMEMEK?

5 yıllık bir ilişkim var. Bu yıl birlikte bir yıl mezuna bıraktığımız üniversite sınavına girdik. Ben daha yüksek puan aldım ki olay bu değil ben polislik düşünüyorum çocukluktan beri de hayalim sevgilimin de puanına göre yazabileceği en iyi yer polislik yoksa boş beleş üniversitelerde 4 yıl geçirecek ama bana istemiyorum ben polisliği diyor zorlamıyorum, o zaman neresi olacak diyorum Antalya , İzmir gibi güzel bir şehir olsun bari 4 yılımı geçireceğim şehir diyor bende bunu istemiyorum haklı olarak. Ve bana dediği şey şu ben seni o kadar erkeğin içinde okutmam kesinlikle olmaz eğer gidersen beni kaybedersin diyor.

Ama polisliği de kaçıramam çünkü en azından şansımı denemeyi çok istiyorum.

Çok kararsız kaldım onu kaybetmeyi hiç istemiyorum, hayallerimi de...

ÜNİVERSİTE TERCİHİNİ SEVGİLİYE GÖRE YAPMAK? İSTEMEDİĞİ BİR YERE GİTMEMEK?
Cevapla