5 yıllık bir ilişkim var. Bu yıl birlikte bir yıl mezuna bıraktığımız üniversite sınavına girdik. Ben daha yüksek puan aldım ki olay bu değil ben polislik düşünüyorum çocukluktan beri de hayalim sevgilimin de puanına göre yazabileceği en iyi yer polislik yoksa boş beleş üniversitelerde 4 yıl geçirecek ama bana istemiyorum ben polisliği diyor zorlamıyorum, o zaman neresi olacak diyorum Antalya , İzmir gibi güzel bir şehir olsun bari 4 yılımı geçireceğim şehir diyor bende bunu istemiyorum haklı olarak. Ve bana dediği şey şu ben seni o kadar erkeğin içinde okutmam kesinlikle olmaz eğer gidersen beni kaybedersin diyor.
Ama polisliği de kaçıramam çünkü en azından şansımı denemeyi çok istiyorum.
Çok kararsız kaldım onu kaybetmeyi hiç istemiyorum, hayallerimi de...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Size güvenmeyen birinin hayatınızdan çıkması kaybetmek olarak nitelendirilemez.
güvenmediği için o kadar erkekle birlikte okuyamazsın diyor yani bana da snan değil çevreye güvenmiyorum diyor
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!