"Hemşirelik okursan seni bırakırım" dedi, ne yapmalıyım?

21 yaşındayım bölümümü bıraktım tekrar gireceğim sınava, hemşirelik istiyorum. sevgilim benimle yaşıt ve mühendislik okuyor. 5 yıldır çıkıyoruz, beni sevdiğine inanıyordum. Tavırları konuşmaları ilgisi hep tamdı. Ama dün mesajlaşırken "senle bir konu konusmak istiyorum" dedi. Konuşalım dedim ve benim hemşirelik okumamı istemediğimi, beni çok sevdiğini benle ciddi düşündüğünü ama hemşirelik okursa artık ciddi düşünemeyeceğini bu yüzden de doğal olarak ayrılacağını söyledi. Tüm hemşirelerin hayali doktor koca bulmakmış. Hemsireler doktor koca avcıları pembe hayaller kuran kezbanlar imiş, hemşire olan bir kızın s. rtuk olma potansyeli de yüksekmiş. Nefret ettiğini onlardan olmamam gerektiğini daha düzgün bölümlere yönelmemi söyledi. Aksi takdirde bırakmak zorunda kalacakmış Beni. Benim buna ne demem lazım sözlerinden sonra çok sinirlendim yardımcı olursanız çok sevinirim

"Hemşirelik okursan seni bırakırım" dedi, ne yapmalıyım?
Cevapla