Öğrenciyken nasıl Almanya’ya taşınabilirim?

Merhaba ve iyi akşamlar. Direkt soru son paragrafta. Biraz içimi döktüm de eğer okumak istemezseniz direkt oraya geçebilirsiniz :)

Bu soruyu sormamın sebebi her gün evimizde bir taşınma mevzusunun dönmesi. Malum, ekonomik sıkıntıdayız ülkenin geri kalanı gibi. Bu yüzden annem de babam da inat etmiş Almanya’da yaşamaya fakat duyduklarına göre çabucak kabullük almak için farklı yöntem denemeleri gerekiyormuş (?) (örn; savaş mağduru olmak). Bir T. C. vatandaşı olarak oraya gidersek taşınabilmemiz zormuş bu yüzden bütün şıklara basıp artık Ukraynalı mı Suriyeli mi olarak gideceğiz bilmiyorum. Eğer bunu yaparsak benim tüm emeklerim tüm o beyaz saçlarımın amacı çöp olacak. Okurken neler çektim ve tırnaklarımla geldiğim yeri kaybetmek istemem. (Ben Moleküler Biyoloji ve Genetik öğrencisiyim ve birinci sınıfımı bitirdim. Hatta gönüllü staj dahi yaptım ve yapacağım inşallah. Çok çalışıyorum ki gerçekten başarılı olayım ve eğer yurt dışına gitmek zorunda kalsam dahi elimdeki diploma ve kaliteli CV ile orada gerçekten yaşamayı hak edeyim. )

Benim sorum şu, öğrenciyken ve hala okurken, ailemle Almanya’ya tamamen nasıl taşınabilirim? Nasıl bir prosedür vardır? Etrafınızda böyle bir aile var mı?

Çok teşekkür ederim zamanınızı ayırdığınız için. Hep hayırla kalın inşallah 💓

Öğrenciyken nasıl Almanya’ya taşınabilirim?
Cevapla