İlk iş günümde 300 lira açık verdim, çok moralim bozuldu. Düzelir mi bu durum?

Arkadaşlar kasa bende değildi ama ilk gün beni kasaya oturtup gittiler 300 tl açık çıktı benden almayacaklar ama moralim bozuldu ya yarın kasa bende umarım açık çıkartmam sizce zamanla yapabilirmiyim

İlk iş günümde 300 lira açık verdim, çok moralim bozuldu. Düzelir mi bu durum?
Cevapla