Merhaba arkadaşlar ben 18 yasındayım bu sene 2. Üniversite sınavıma girdim. Sınavdan sonra ki salı günü işe başladım yani dün.
çok yoruldum 13 saat calıstım tüm işi bana yaptırdılar hic oturmadım ve işteki herkes özbek ti ne dediklerini anlamıyodum işkillendim ve kendimi rahatsız hissettim bı yüzden aglamak istedim. Aksam eve 11 de geldim ailemle konustum rahat etmiyorsan cık dediler. Ama paraya ihtiyacım var telefonum bozuk yeni telefon almam lazım. Kısacası Şu an hangi işe girersem gireyim kötü hissedicem gibi geliyor cok stresli ve gergin hissediyorum bana tavsiye verir misiniz
çok yoruldum 13 saat calıstım tüm işi bana yaptırdılar hic oturmadım ve işteki herkes özbek ti ne dediklerini anlamıyodum işkillendim ve kendimi rahatsız hissettim bı yüzden aglamak istedim. Aksam eve 11 de geldim ailemle konustum rahat etmiyorsan cık dediler. Ama paraya ihtiyacım var telefonum bozuk yeni telefon almam lazım. Kısacası Şu an hangi işe girersem gireyim kötü hissedicem gibi geliyor cok stresli ve gergin hissediyorum bana tavsiye verir misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
kimsenin ilk iş günü iyi geçmez. biraz daha sabret bakalım
Alışırsın ilk zamanlar zor gelmesi gayet normal
Çalışma saati çok fazla
Zamanla alışıyor insan
Bütün işler aynı emin ol bu yüzden dayanmaya bak.
İşin neydi