Dün ilk iş deneyimimdi ve kendimi çok kötü hissediyorum, tavsiye verir misiniz?

Merhaba arkadaşlar ben 18 yasındayım bu sene 2. Üniversite sınavıma girdim. Sınavdan sonra ki salı günü işe başladım yani dün.
çok yoruldum 13 saat calıstım tüm işi bana yaptırdılar hic oturmadım ve işteki herkes özbek ti ne dediklerini anlamıyodum işkillendim ve kendimi rahatsız hissettim bı yüzden aglamak istedim. Aksam eve 11 de geldim ailemle konustum rahat etmiyorsan cık dediler. Ama paraya ihtiyacım var telefonum bozuk yeni telefon almam lazım. Kısacası Şu an hangi işe girersem gireyim kötü hissedicem gibi geliyor cok stresli ve gergin hissediyorum bana tavsiye verir misiniz
Dün ilk iş deneyimimdi ve kendimi çok kötü hissediyorum, tavsiye verir misiniz?
Cevapla