Bugün erkenden sonuçlar açıklandı. Sonuçlarınız nasıl, umduğunuz gibi mi?

Beklediğimden kötü
Beklediğim gibi
Mezuna kalacam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bugün erkenden sonuçlar açıklandı. Sonuçlarınız nasıl, umduğunuz gibi mi?

Lisans mezunu biri olarak söylüyorum ki, okulu bitirdiğinizde her şey şahane olmayacak. Evet elinizde mutlaka bir diploma olsun ama bu yetmiyor artık. Donanımlı olmanız, en az 1 yabancı dil bilmeniz gerekiyor. Seçeceğiniz bölümün de boş bir bölüm olmamasına dikkat edin.
Ne mezunusun?
Kitap yüzü acmadm 140 alabilir miyim acaba diyordum kendi kendime AÖF okuyacagm için tercih yapacak kadr okusam bana yeter diyordum sonuçlara bı girdim ben şok 😱 birinden 256 birinden de 232 hc calismadgm halde halde bu puanı bilsem lisedeyken de calismazdm hep hayatım böyle oldu çok çalışınca yapamıyorum hc calismaynca yüksek puanlar aliyrm degsm
256 hangisi
Puan 450 olsa bile sıralama önemli. Muhtemelen tyt sıralaman 800 900 felandır
Bekledigim gibi değil geçen senekinden daha kötü ikinci kez mezuna kalmak istemiyorum zaten psikolojik sorunlarım vardı yine intihar etmeyi düşünüyorum ikinci kez kalamam mezuna
İntiharı mecaz olarak kullandın inşaallah. Sınav konusunda geçmiş olsun, üzüldüm açıkçası. Biliyorum kolay değil ama kafana takma demekten başka bir şey gelmiyor aklıma. Sıkma canını. Hayatında başarılar.
Mecaz olarak değil daha öncede intihar etmeye kalkismistim sınavımda kötü geçti bir senem çöp oldu
Hayat da bir sınav. Daha ne imtihanlar bekliyor, kaybettik diye kendimizden vazgeçmemeliyiz.
Umarım geçen seneki puanımi kullanabilirim tek dilegim bu
Halkında hayırlısı olsun
Sağol
Maalesef psikoloji gelmiyo...
Sıralama nasıl
istediğin üni mi gelmiyor, hangi üni istiyordun?
Hakkımızda hayırlısı olsun ya, üzme kendini
:)
Rica ederim.
Cevap
26Cevap
Kötü geldi
Bu yil, eli titreyen yaşlı adamlar , serseri tipler ne ararasan onlar girdi sınava o yüzden bizde böyle ortada kalıyoruz
Benim girdigim sınıfta heralde en küçük bendim. Büyük büyük adamlar, kadınlar vwrdu
Serserilerin girmesi seni öne atmaz mı
:)
@MrGYC sınavda yığılma oldu, neden sence? Çok kişi girdiği için değilse neden?
Şaka gibi ya
@UniversalSoldier Kabak tadı verdi şaka ya. Adam liseden mezun olalı Asırlar olmuş üni sınavına giriyor hadi girsin ama o yaş grubunu bir sınıfa toplasalar daha iyi olur bence.
girmedim sınava şu an okuyorum seneye gireceğim
Ne okuyorsun
Gençler 🤗
Yuksek lisans yapan Bir abi tavsiyesi. Okumayın! pişman olursunuz! Demedi demeyin. Yol yakınken çıkın gidin bu ülkeden...
:)
Beklediğim gibi değil, beklemediğim gibi de. Sonuç her ne olursa olsun mutluyum ve pişmanlığım yok. Ummadığım gibi gelse sorun yok açıkta kalmam, bir yere yerleşirim illa
bakmaya korkuyorum ya aşşşırı kötü bekliyorum 500 bin felan of
Korkma ya
iki dk takıldım sayfada artık daha kötü bekliyorum herkes kötü yapmış jxmxnx
:)
YKS'den istediği sonucu alabilenleri tebrik ediyorum. 🥳
Okuyun okuyun biz geçtik o yollardan şunuşhşul
Gençlerin geleceğini tek bir sınava bağlayan sisteme selamlar:)
283 puan 1 M sırlama odyometri veya tıbbi laboratuvar teknikleri gelir mi devlet üniversitesi tahmininiz nedir?
Tercih kılavuzu açıklansın da ona göre bak bakalım
Arkadaşlar hedefim mimarlık ama matematik hiç yapamıyorum. Tavsiyeniz nedir
@Vanessaa_ ne yapmalıyım
Herkes bwklemiyordum diyor ben bu sekilde bir sıralama bekliyordum hiç şaşırmadım
Bilgisayar müh. istiyordum geçen yıl gelmesine rağmen gitmeyen ben bu yılki mühendislik barajını artırmakla beraber hiç gidemiyorum..
@Dithcx evet zor çoğu kişi bırakıp dönüyor tekrar hazırlanıyor ya da mezun olunca işsiz kalıyor.. ben saplantılıyım bu bölüme ondan istiyorum
Sayısaldan ilk 10k isteyip ea dan girdim 3 senelik sayısal kariyerime son veriyorum arkadaşlar
Yapma be.
Girmedim sınava ama kime sorduysam sonucundan memnun değil
Puan yüksek gelmiş, sıralama düşük gelmiş herkese.
Puanda enflasyondan etkilendi demek ki 😂 şişirme yapmışlar
Ahahahahajaj
Allah herkese gonlundekini nasip etsin
Azmin elinden birsey kaçamaz birazdaha gayret, azim ile eminim ki istediginiz bolumler gelicektir

Sizce nasıl
5 puan daha alsam tıp garanti idi
Yapma be
Şans olacak işimiz artık
herkes için hayırlısı olsun
Amin
Bence Sorular Beklenen Gibiydi
Sonuçların nasıl peki?
Kötü geldi her önüne gelen sınava girdiği için maalesrf hak ettiğimi alamadm
2 senelik uni okusam mavi diploma sahibi olabilir miyim?
550k dan önlisans tan hangi iyi bölümleri yazabilirim?
Odtu Tip geliyo
Hadi inşaallah 😀
kötü geldi =((
Sağlık olsun
Herkese hayırlı olsun
Birincilerden biri Kocaeli
Yığılmadan dolayı beklediğimden kötü geldi
230 ile aof ye yerlesebilir miyim?
Tercih Listesi açıklansın da bak bakalım
istediğim gelmiyor
Ne istiyordun?
hemşirelik
Diplerdeyiz
Yapma be
Senin nasıl
Ben girdim ama mezuna kalıcam. Sadece tytye girmiştim
Ben de aynı yaş kaç
20, sen?
24
Anladım
Üzme ya kendini boş ver
Hayırlısı olur inş
İnşaaalah. Puanlar nasıl?
Mezuna kalıyım diyorum
Daha girmedim ama korkuyorum
Gayet güzel
Sonuçların nasıl peki?
Superrr
Mezuna galdık
girmedim
Okuyan yok burada anlaşılan
mezuna kalıcam...
beklediğim gibi.
Sonuçların nasıl?
Gecen sene kazandim.
Hangi bölüm kazandın?
Türkiye 1. bellimi
Daha belli değil sanırım
Mezuna kaldım
Zorlama
Yıkıkıyoruzzzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?