Eşit ağırlıktan siyaset bilimi ve kamu yönetimi istiyordum kendi sehrimde gelmez çünkü kötü geldi. İnşallah sozelde 150 k gelsin ucacam diyordum 78 k geldi
Bence doktor olmak istiyorsan ol Bir sürü kişi avukat olucam diceksin olma Öğretmen diceksin olma Doktor diceksin olma vs vs Ülkede zaten hiçbir şey mükemmel değil zaten ama bu kadar iyi sıralama yapmışsın boşa gitmesin bu.
Belki kötü anlamda soylememislerdir. Hastanelerin halini gör, iyi değil belki fikrin değişir gibisinden söylemiş olabilirler hemen saldırgan anlamamak lazım 😊
ne kadar tuhaf bir bakış açın var 😅 devlette doktor olursan hastaları başından atmak için ilaç yazıp göndericen çünkü dışarıda bir ordu bekliyor olacak. Özelde çalışabilirsin ama. Tıp kazanabilen birine neden aklı yok iması yapayım tebrikler
55k yapmışım sayısal. Beklediğim 60-75 arasıydı. Ama tıp istiyordum keşke 70-75 bine girseydim 55 yerine, böyle 5k ile tıp kaçmış gibi oldu, paşa paşa dişe gideceğim artık.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Çoğu gencin hayali umudu gitti hay böyle hükümetin
Eşit ağırlıktan siyaset bilimi ve kamu yönetimi istiyordum kendi sehrimde gelmez çünkü kötü geldi. İnşallah sozelde 150 k gelsin ucacam diyordum 78 k geldi
Kanka sayısalda eşit ağırlık gelir mi
Nasıl?
Sayısal puanı ile eşit ağırlık yazılır mı
Hayır be dostum maalesef
Ünide okuyorum öylesine girdim kendi senemden daha iyi sonuç geldi 😂
Çok mutluyum ilk 27 bindeyim tıp gidicem çok mutluyum 🥰🥰🥰🥰🥰
tıp yazmadan önce İstanbul'da bir devlet hastanesine git bence
Aha evet bencede bir devlet hastanesine gidip bir tur at
Bence doktor olmak istiyorsan ol
Bir sürü kişi avukat olucam diceksin olma
Öğretmen diceksin olma
Doktor diceksin olma vs vs
Ülkede zaten hiçbir şey mükemmel değil zaten ama bu kadar iyi sıralama yapmışsın boşa gitmesin bu.
Hep olma dicekler yani *
@yakup-firidin özele gidicem bence sen git doktora gözük
@barbershop çok kıskançsınız özele gidicem sonuçta üniversite ve tıp
Belki kötü anlamda soylememislerdir. Hastanelerin halini gör, iyi değil belki fikrin değişir gibisinden söylemiş olabilirler hemen saldırgan anlamamak lazım 😊
Aklın yok git bi doktora gözük beyin yok demek istiyorlar ülkenin hali kimse kimsenin başarılı olmasını istemiyor yazık
ne kadar tuhaf bir bakış açın var 😅 devlette doktor olursan hastaları başından atmak için ilaç yazıp göndericen çünkü dışarıda bir ordu bekliyor olacak. Özelde çalışabilirsin ama. Tıp kazanabilen birine neden aklı yok iması yapayım tebrikler
Arkadaşım 1642. olmuş. Ben türkiye'de yaşamadığım için girmedim
Nasıl olmuş?
Nasıl olmuş derken? Çalışarak, zaten zeki biri
Kısa cevap çalışarak bende salladığını düşünmüştüm. Fazla zeka ölçen bir sınav değil ki yine zekidir bir şey diyemem hayırlı olsun. Ne istiyor?
Çok iyi bir öğrenci, Tarih ve Edebiayt
Edebiyat*
Sözel mi?
ben pek anlamıyorum sizin eğitim sisteminizden 🤷🏻♀️
55k yapmışım sayısal. Beklediğim 60-75 arasıydı.
Ama tıp istiyordum keşke 70-75 bine girseydim 55 yerine, böyle 5k ile tıp kaçmış gibi oldu, paşa paşa dişe gideceğim artık.
burada sınava girenlerin hepsi malmış onu gördüm sorulardan lfgldg
Senin mesleğin ne acaba
Bilgisayar mühendisi
Beklediğimden çoook daha kötü geldi. 250 puan almışım sıralamam 285 bin resmen hele tyt sıralamam 490 bin
Knk tyt puanı kaç
Ve ayt bide alan neydi
Tyt puanım 283 ayt puanım 254
Ayt alanım sayısal
Herkes emeğinin karşılığını alır umarım.🥳
Neden eksi attiniz kıza kötü bir şey söylememiş ki
İnsanlar tuhaf😄 @SHADows01
Kafayı yemişler valla 😒
Sözel 29 bin. Nereler gelir sizce?
Bu değişir, öne kılavuzu açıp tek tek incelemek gerek dost
248 aldım OBP de 492 bakalım sağlık istiyorum inşallah tutar
Birşey diyicem sayısal dan hukuk seçimi yapılıyor mu
Yks puanın hukuk a yetiyor sa yapılıyor ister sözel ister sayısal oku
Kardeşim girdi sayısal 180.000 yapmış çok zeki çocuk valla sıçmış
Allah'ın laneti üstlerine olsun
https://www.hizliresim.com/iq8wyvx
Sen sınava girdin mi la
@miroveteene_ girdim knk kimseye söylemedim
Nereyi yazıcan beş bin gelmiş lan vay anasını helal
Merhaba
Sonuçlardan çok memnunum
Sonuçları bulamadım çünkü sınava girmemişim
Öğretmenlik istiyordum gelmez
Sayisalda 95 bine girdim. Hedef ilk 30 bindi ama😥
Ayt de barajı geçememişim resmen krizlerdeyim
İstediğim üniye giderim
Kötüü geçen sene daha iyiydi
Aga be bu koyar işte adama
Beklediğimden iyi geldi. Nasıl rahatladım anlatamam
Kaç sıralama
Millet kaç aldı diye bakıyorum hep çizgi çizgi
Boşuna girmişiz
Neden bunu söyledin ki
Kötünün iyisi ama istediğim bölüm tutmadı
Hangi bölümü okuyacaktin?
İlk ve acil yardım Çanakkale
Şimdi ne geliyor peki elbett vardır güzel bir bölüm
Ailem çanakkale dışına çıkmamı istemiyor sadece biyomedikal tutuyor
Neden istemiyorlar ki maddiyattan kaynaklı mi aslında bu senin için daha iyi olur başka kültürleri görmen icin.
Hayır maddiyat değil çevre etkisi
Anladim
Sıçmışım
Hiç hoş değil
Ya şifre diyor o ne
ÖSYM sitesine kayıt olurken senden bir şifre oluşturmanı istemişti işte o oluşturduğun şifreyi yaz oraya
E devlettende giris oluyormuş oradan denedim oldu. Teşekürler🤗
Rica ederim sonuçlar nasıl?
Bilmem ki hic calismadan giren birine göre fena degil bence. Baraji geçmişim falan😂😂
Helal olsun yinede çalışıp barajı geçemeyen şansız insanlar da var 😄
Ya cidden simdi düşündümde o nasil oluyor ben bu halde gectiysem😂
Ben sozelden tercih yapcam 200 bine girsem iyi olurdu diyordum bir baktım 78 bin gelmiş 😂
Ay bu ben😂😂 hayirlisi olsun o zaman hakkimizda
Saolasinn amin 😄
30 bine girmisim.
130 baraji asamadmm